October 30th, 2012

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine


63 responses to “(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine”

  1. Anonymous says:

    ala…aishwarya rai pun ambil masa nak kurus lepas ada anak….take time lah..

  2. Dadidu says:

    Ooomagaiii!! Gemok nye linda!!! Dan sangat la oveerrr ko minah oooii! Maknye terlebih bebenor mcm nak gi menari hindustan golek2 kat bukit pun ada!! Baju pun jarang nk mampus!! Konsep mmg ke laut! Mmg gila glamer si linda ni and Que , tengkujuh Felda taib andak ni nampak macam lembu di cucuk hidung!! Mak bapak dari felda tak kena jemput ke que ooii.. Takut bini dowhhh! Bini muka mm ahli sihir! Takooottt

  3. ck slmh says:

    xde ke gambar dr kamera profesional?
    ni amatur sgt.
    x best nak tgk.

  4. muhammadbinmeor says:

    pebendela..xde nama lain ke nak bg anak, punya byk nama2 islam yg indah2..nama kapir laknat jugak yg ko bg nama anak ko..

Loading...