Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(18 GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Tengku Cleopatra, Anak Que Haidar & Linda Jasmine

Ahad lalu telah pun berlangsung majlis cukur jambul untuk Tengku Cleopatra Haidar, anak kedua kepada pasangan suami isteri, Que Haidar dan Linda Jasmine. Majlis telah berlangsung dengan begitu meriah sekali di Restoran Songket, Kuala Lumpur.

gambar cukur jambul anak linda jasmine

Advertisement

Turut diadakan serentak ialah sambutan hari jadi yang ketiga untuk anak sulung mereka, Tengku Ratu Haidar. Sama-samalah kita doakan agar keluarga ini akan sentiasa bahagia, murah rezeki dan dipanjangkan umur. 17 lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Facebook Songket Salikin Sidek.

gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine
gambar cukur jambul anak linda jasmine

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

63 Comments

  1. Anonymous

    November 20, 2012 at 11:01 pm

    ala…aishwarya rai pun ambil masa nak kurus lepas ada anak….take time lah..

  2. Dadidu

    November 2, 2012 at 3:40 pm

    Ooomagaiii!! Gemok nye linda!!! Dan sangat la oveerrr ko minah oooii! Maknye terlebih bebenor mcm nak gi menari hindustan golek2 kat bukit pun ada!! Baju pun jarang nk mampus!! Konsep mmg ke laut! Mmg gila glamer si linda ni and Que , tengkujuh Felda taib andak ni nampak macam lembu di cucuk hidung!! Mak bapak dari felda tak kena jemput ke que ooii.. Takut bini dowhhh! Bini muka mm ahli sihir! Takooottt

  3. ck slmh

    November 2, 2012 at 8:30 am

    xde ke gambar dr kamera profesional?
    ni amatur sgt.
    x best nak tgk.

  4. muhammadbinmeor

    November 1, 2012 at 9:02 pm

    pebendela..xde nama lain ke nak bg anak, punya byk nama2 islam yg indah2..nama kapir laknat jugak yg ko bg nama anak ko..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top