Written by AbangNara | May 21st, 2010

gambar artis bertudung

Korang semua memang bijak sebab sekali tengok je dah dapat tau yang wanita di dalam gambar bersama lelaki berambut landak itu adalah Saerah, adik Siti Nurhaliza. Nampak sangat senang sangat kuiz yang kami bagi kat anda semua. Jadi untuk kali ini, kami bagi yang susah sikit. Kami kasik gambar yang si artis nie tengah pandang bawah. Susah sikit nak teka sebab tak nampak muka.

Kalau korang dapat teka jugak memang kami respek korang dan 7 keturunan korang. Esok kami letakkan lagi gambar-gambar artis ini menjadi ayu dengan bertudung.

P.S: Petang nanti kami akan SMS anda jika anda merupakan pemenang 10 tiket percuma ke Konsert Final AF8.