Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(KUIZ)Siapakah Artis Wanita Yang Ayu Bertudung Ini?

gambar artis bertudung

Korang semua memang bijak sebab sekali tengok je dah dapat tau yang wanita di dalam gambar bersama lelaki berambut landak itu adalah Saerah, adik Siti Nurhaliza. Nampak sangat senang sangat kuiz yang kami bagi kat anda semua. Jadi untuk kali ini, kami bagi yang susah sikit. Kami kasik gambar yang si artis nie tengah pandang bawah. Susah sikit nak teka sebab tak nampak muka.

Advertisement

Kalau korang dapat teka jugak memang kami respek korang dan 7 keturunan korang. Esok kami letakkan lagi gambar-gambar artis ini menjadi ayu dengan bertudung.

P.S: Petang nanti kami akan SMS anda jika anda merupakan pemenang 10 tiket percuma ke Konsert Final AF8.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top