November 13th, 2009

Siapa yang dah lama tidak buat senaman? Angkat tangan!! ( kami angkat gak) . Haa, jika anda memang malas nak bersenam untuk menyihatkan badan (orang kurus kena senam gak tau), korang kena tengok cerita yg bakal keluar 24hb ni kat Hallmark 702 Astro sebab kompem lepas tu korang terus pegi buat 8 pusingan jogging. Tengok preview ni sedih tau…..Ingat senang ke kalau macam Syanie nak jadi macam Sarimah?

Kasik korang teruja sikit nak tengok The Biggest Loser Asia ni dengan gambar-gambar kat bawah ni.

p/s: memang cantik betullah Sarimah ni..kagum tgk kulit Sarimah yg halus mulus pulus.