Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(Gambar) Sarimah & Syanie & Biggest Loser Asia

Siapa yang dah lama tidak buat senaman? Angkat tangan!! ( kami angkat gak) . Haa, jika anda memang malas nak bersenam untuk menyihatkan badan (orang kurus kena senam gak tau), korang kena tengok cerita yg bakal keluar 24hb ni kat Hallmark 702 Astro sebab kompem lepas tu korang terus pegi buat 8 pusingan jogging. Tengok preview ni sedih tau…..Ingat senang ke kalau macam Syanie nak jadi macam Sarimah?

Advertisement

Kasik korang teruja sikit nak tengok The Biggest Loser Asia ni dengan gambar-gambar kat bawah ni.

p/s: memang cantik betullah Sarimah ni..kagum tgk kulit Sarimah yg halus mulus pulus.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top