Written by AbangNara | July 1st, 2009

yasmin hani baru

Yeah. Berita baik kepada lelaki-lelaki di luar sana. Yasmin Hani dah buat pengakuan yang dia tak jadi kawin tahun nie. Dan yang pastinya dia dah clash ngan pakwe dia. si Don tue. Kitorang dulu ada kongsi gambar Yasmin Hani berparti bersama Don. Sila baca jika anda belum baca.

Bile tengok gambar terbaru Yasmin Hani kat atas tue, sapa sangka umur dia sekarang dah 30 tahun. Muka nampak muda. Dan yang penting tak nampak dicucuk ngan botox macam sesetengah artis. Comel pun comel jugak. Jadi buat lelaki-lelaki di luar sana, silalah hantar resume anda untuk try jadi pakwe Yasmin.

Kriteria lelaki pilihan Yasmin Hani adalah seperti berikut:-

[note]Saya tidak memandang paras rupa. Asalkan dia boleh menghormati saya, berdikari dan matang, itu semua antara kriteria yang memadai buat saya.[/note]

Mudah kan? Silalah try kalau anda berani. Ada satu lagi gambar terbaru Yasmin Hani dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Putih jugak gigi si Yasmin nie.

 
Written by AbangNara | January 22nd, 2009

I always wanted to go to Thailand. Thailand is a beautiful country, with sandy beaches and perfect place for a budget honeymoon. If I have to choose, I’ll go to Phuket, Thailand with my love one to celebrate our anniversary.

That’s what Yasmin Hani and her boyfriend did. Both of them went to Thailand to celebrate their 2nd love anniversary. In these pictures, we can see that Yasmin Hani enjoyed the party which was full of dances at night.

More sensational pictures of Yasmin Hani and her boyfriend partying to celebrate their anniversary in Thailand by reading the full article.