Written by AbangNara | October 8th, 2009

Saper tak tau Rowan Atkinson @ lebih dikenali sebagai Mr. Bean? Dari kami kecik sampailah besar dah beribu kali tengok siri Mr. Bean masih tak kering gusi, gelak guling-guling. Jgn main2 dengan buat muka kelakar dan menggayakan aksi-aksi yang sengal, tak payah nak hafal skrip panjang-panjang, boleh kumpul harta banyak giler.

Kami pernah dengar dulu yang Mr. Bean nih bawak keter Mclaren F1. Tak main lah bawak Mini kuning jer ke hulu ke hilir. Kalu betullah punyer kaya pakcik nih, kami pon nak jadi pelawak lah. Saper sokong Bang Nara audition Raja Lawak musim ke-4?

Nak tengok lagi kekayaan dia nih? Korang tengok jelah rumah dia macam maner rupa.