Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Bang Nara Nak Masuk Raja Lawak!

Saper tak tau Rowan Atkinson @ lebih dikenali sebagai Mr. Bean? Dari kami kecik sampailah besar dah beribu kali tengok siri Mr. Bean masih tak kering gusi, gelak guling-guling. Jgn main2 dengan buat muka kelakar dan menggayakan aksi-aksi yang sengal, tak payah nak hafal skrip panjang-panjang, boleh kumpul harta banyak giler.

Kami pernah dengar dulu yang Mr. Bean nih bawak keter Mclaren F1. Tak main lah bawak Mini kuning jer ke hulu ke hilir. Kalu betullah punyer kaya pakcik nih, kami pon nak jadi pelawak lah. Saper sokong Bang Nara audition Raja Lawak musim ke-4?

Advertisement

Nak tengok lagi kekayaan dia nih? Korang tengok jelah rumah dia macam maner rupa.

Advertisement

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top