August 29th, 2009

ain kembar ekin

Lantak la orang nak kata apa. Pedulik apa aku. Duda anak 3 pun duda anak 3 la. Yang penting aku kawin jugak. Siap dapat pakej anak 3 terus tue. Bukan senang tau. Jangan jeles

Mungkin itulah yang bermain di fikiran Ain @ Aenn, kembarnya si Ekin. Berita terbaru yang kami terima, Ain akan berkahwin dengan seorang duda anak 3. Bakal suaminya orang Kuala Lumpur dan merupakan seorang ahli perniagaan. Kira jenis orang-orang berharta jugaklah nie kot.

Kata Ain, dia dan bakal suaminya itu (nama dirahsiakan) mempunyai banyak persamaan. Mungkin tak sama dari segi umur tapi dari segi perangai dan tingkah laku lebih kurang la kot. Tue yang Ain tak kisah pun berkahwin dengan duda. Yang penting serasi dan bila bersama orang tersayang terasa bahagia. Tak gitu Ain?

Apa-apa pun tahniah dari kami BeautifulNara kepada Ain kerana bakal menamatkan zaman daranya tak lama lagi. Semoga berbahagia di samping bakal suami yang tercinta dan anak-anak 3 orang tue. Kalau baik hati, jemputlah kitorang nie.

P.S: Ada cadangan nak buat majlis berbuka puasa BeautifulNara. Kalau kami buat pun mungkin boleh buat di sekitar Kuala Lumpur jerlah kot. Sebab kami pun tinggal kat sini. Ada sesiapa berminat nak join? Kalau betul-betul nak join, sila bagitau kat ruangan komen. Kalau ramai boleh dipertimbangkan cadangan ini.

May 9th, 2009

adik ekin sheera

Kalau dulu kembar Ekin yang sering menginterframe di dalam gambar-gambar Ekin, kini giliran adik Ekin yang bernama Sheera pulak mengfemeskan dirinya.

Yang bagusnya si Sheera nie memang pakai tudung dari dulu lagi. Mukanya pulak lebih berisi sikit daripada Ekin. Susah jugak nak buat perbandingan siapa yang lebih cantik dan menarik. Apa pendapat anda?

Lagi gambar adik Ekin, Sheera dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Terima kasih kepada Azfa yang telah berkongsi gambar ini dengan kami. Kata Azfa gambar ini diambil daripada Facebook.

adik ekin sheera

adik ekin sheera

adik ekin sheera

March 17th, 2009

Keliru betul bila kami tengok gambar tak bertudung Ekin dan kembarnya ini. Memang tak dapat nak bezakan yang mana satu Ekin dan yang mana satu kembarnya.

Anda boleh kenalpasti yang mana satu Ekin? Kalau anda dapat, memang kami tabik spring dengan anda. Dah penat mata nie mengushar gambar di atas untuk kenalpasti mana satu Ekin semasa dia tak bertudung.