March 18th, 2015

Berdasarkan pemerhatian daripada mata Abang Nara yang agak rabun ini, warna rambut Eina Azman sekarang ini ialah warna kuning. Sudah pasti ia bukan warna yang asli sebaliknya diwarnakan oleh pelakon itu sendiri. Rupa-rupanya Eina Azman tidak dapat menukar warna rambutnya kepada warna asal kerana terikat dengan kontrak. Kontrak apa? Mungkin kontrak lakonan, mungkin kontrak produk kecantikan atau kontrak pewarna rambut. Hanya Eina sahaja yang tahu.

eina azman

Disebabkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Eina Azman ini, pelbagai kritikan, kecaman dan juga rasa kurang puas hati telah diluahkan oleh para pengguna laman sosial. Pelbagai persoalan dikemukakan malah ada yang menyentuh hal keagamaan seperti solat dan mandi junub.

Advertisement

eina azmaneina azmaneina azman

Bab-bab agama ini Abang Nara bukanlah pandai sangat. Cuma nanti lepas habis kontrak, diharap Eina terus menukar warna rambutnya kepada warna asal. Pasti lebih cantik, bergaya dan disayangi suami. Lagi beberapa gambar Eina Azman dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Facebook Media Hiburan.

eina azman
eina azman
eina azman
eina azman

eina azman
eina azman
eina azman
eina azman

Advertisement

Advertisement
August 6th, 2013

Kalau sebut nama Eina Azman, pasti nama Afiq Muiz turut sama terpacul keluar. Mereka ini nampak macam seperti pasangan kekasih walaupun kedua-duanya menafikan. Malah ketika kontroversi Afiq Muiz bersama ibunya, Eina Azman juga turut menerima tempias apabila mengeluarkan kenyataan ibu Afiq kurang siuman.

eina azman afiq muiz

Terbaru, Eina Azman mengambil langkah untuk enggan lagi dikaitkan dengan Afiq Muiz. Kata Eina:-

Advertisement

Kalau boleh Eina tak mahu lagi dikaitkan dengan Afiq. Kalau ada pertanyaan mengenai diri dia, tanyalah sendiri pada tuan punya badan. Eina agak serik setelah apa yang berlaku sebelum ini.

Eina kata begitu bukan bermakna hubungan Eina dengan Afiq tidak baik lagi. Tetapi Eina sedih apabila ada di antara kenyataan Eina di putar belit dan sudahnya Eina yang nampak bersalah serta teruk di hentam.

Eina akui ada kata-kata Eina kadangkala terikut perasaan. Eina pun masih muda, kadangkala apa yang Eina katakan tidak sama dengan apa yang Eina maksudkan tetapi orang mudah salah faham dan menghukum Eina

eina

Bagi Abang Nara, senang je kalau Eina tak mahu dikaitkan dengan Afiq Muiz. Janganlah menyibuk hal si Afiq. Duduk senyap-senyap. Kalau boleh, jarangkan keluar bersama. Jangan asyik berkepit je. Lepas itu tumpukan perhatian pada kerjaya. Kalau wartawan tanya pasal Afiq, buat derk je. Barulah orang akan bosan dan tak kaitkan anda dengan AFiq lagi. Tak gitu? Hehehe.

Advertisement
May 22nd, 2013

Susulan kata-kata “Mak Afiq kurang siuman kot“, Eina Azman telah dikutuk dan dicerca oleh ribuan manusia yang kecewa dengan kebiadapannya. Siapa yang tak bengang kan? Kurang siuman sememangnya satu perkataan yang sangat kurang ajar.

eina azman

Berkata kepada Sinar Harian, Eina Azman memberitahu yang sepatutnya perkara tersebut adalah “off record”. Kata Eina:-

Advertisement

Apa yang Eina cakap petang tadi sekadar meluahkan…bukan untuk disiarkan. Eina lupa nak cakap ‘off record’

eina azman

Amboi boleh pulak macam itu? Nasib baik selepas ini Eina kata taknak keluarkan apa-apa kenyataan lagi. Selamatlah kita daripada mendengar kata-kata yang tak masuk akal daripadanya.

Selepas keluar kenyataan itu, ramai sangat orang kecam Eina…hukum Eina. Jadi, sekarang, Eina nak guna undang-undang, biar undang-undang lah yang menilai, kami ini betul ataupun salah. Keluarga Eina yang nak saman, bukan Eina. Eina dikecam pelbagai pihak kerana hendak menyaman orang tua. Ini bukan soal orang tua ke bukan orang tua, ini melibatkan maruah. Dia tuduh Eina tanpa bukti pun

Diharap Eina berpegang pada kata-katanya dan tidak lagi mengeluarkan kenyataan. Abang Nara boleh sakit jiwa setiap kali membaca kata-kata yang keluar daripada mulut Eina. Biarlah hal ini selesai di mahkamah. Nanti kat sana Eina boleh cakap sepuas-puasnya.

P.S: Model kismis yang sangat meloyakan

Advertisement
May 21st, 2013

Tekad sungguh nampaknya si Eina Azman ini. Yakin berada di pihak yang benar, Eina akan meneruskan hasratnya untuk menyaman ibu Afiq Muiz, Hasliza Mohammad. Untuk makluman, sebelum ini Eina memberikan tempoh masa 7 hari kepada Hasliza untuk memohon maaf kepadanya.
eina azmanKata Eina Azman kepada Berita Harian:-

Saya serahkan kes saman ini kepada keluarga. Mereka akan uruskan, tunggu apa saja yang akan berlaku seterusnya. Sampai sekarang ibu Afiq tidak meminta maaf. Malah keluarga ibunya juga menyerang saya di laman Twitter.

Saya tidak akan meminta maaf dan tiada sebab untuk saya meminta maaf. Ibu Afiq yang memburukkan dan mengaibkan saya, bukannya saya. Saya berani cakap begini sebab saya ada bukti di atas segala percakapan saya.

Advertisement

eina azman

Nampaknya masalah ini tidak akan dapat diselesaikan secara mudah. Kalau benar kes ini ke mahkamah, teringin juga ingin melihat bukti yang dimaksudkan oleh Eina Azman. Tambah Eina lagi-

Apa yang ibu Afiq beritahu dalam program hiburan Melodi kelmarin semuanya bercanggah. Biarlah nanti ibu saudara Afiq, Norlela yang tampil memberi penjelasan. Ibu saudaranya itu cukup mengenali Afiq dan dia menjaga Afiq ketika kecil.

Secara jujur, Abang Nara tak nampak kenapa Eina Azman perlu sampai tahap saman menyaman. Pasti ramai yang tidak menyokong tindakan Eina ini. Sepatutnya Eina bersikap lebih terbuka dan memaafkan ibu Afiq walaupun memang ibu Afiq yang bersalah. Senang sikit nak diterima jadi menantu suatu hari nanti. Tak gitu?

P.S: Kalau Fer White untuk kecantikan orang dewasa, Fer Kids dirumus khas untuk membantu perkembangan kanak-kanak berusia 3 tahun ke atas. Sangat bagus untuk kecerdasan minda dan memberi tenaga. Untuk tempahan dan persoalan, boleh PM di Facebook CantikNara, email ke [email protected] atau SMS/WhatsApp ke 013-594-7061.

Advertisement