September 22nd, 2010

gambar bcl mengandung

Still maintain anggun la gambar Bunga Citra Lestari (BCL) nie walaupun dah mengandung 8 bulan. Perutnya memang dah sarat betul nie. Semoga semuanya selamat hingga hari kelahiran anak sulung Bunga Citra dan Ashraff Sinclair.

Lagi gambar mengandung Bunga Citra Lestari (BCL) dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Gambar dicuri dari KapanLagi.

P.S: Kalau dah dasar pemalas tue…

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

gambar bcl mengandung

April 28th, 2010

gambar bunga citra mengandung

Patutlah sunyi sepi jer Ashraff Sinclair ngan Bunga Citra Lestari semenjak 2,3 bulan nie. Rupa-rupanya Bunga Citra dah pun mengandung. Sekarang nie kandungan Bunga sudah pun mencecah 4 bulan. Tahniah buat kedua-dua pasangan mempelai nie. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga saat kelahiran nanti.

Harap-harap lepas nie Bunga taklah terlalu aktif berlakon atau berjalan-jalan macam dahulu. Duduk kat rumah je. Dari apa yang kami dengar, perempuan kalau mengandung anak pertama memang meletihkan sangat-sangat. Almaklumlah nak membawa perut yang membesar tue ke hulu hilir. Confirm cepat pancit.

Antara tips-tips yang kami dapat daripada kawan-kawan yang ada bini mengandung ialah seperti jangan pakai kasut tinggi, jangan beraksi ganas sampai terjatuh sana sini dan sebagainya lagilah. Kalau korang ada tips-tips untuk ibu mengandung, leh sharekan kat sini sekali. Mana tau Bunga terbaca leh dia applykan nanti.

Sekali lagi tahniah dari kami buat Bunga Citra dan Ashraff atas berita baik ini. All the best ~~~