Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Bunga Citra Lestari Sudah Hamil 4 Bulan

gambar bunga citra mengandung

Patutlah sunyi sepi jer Ashraff Sinclair ngan Bunga Citra Lestari semenjak 2,3 bulan nie. Rupa-rupanya Bunga Citra dah pun mengandung. Sekarang nie kandungan Bunga sudah pun mencecah 4 bulan. Tahniah buat kedua-dua pasangan mempelai nie. Semoga semuanya berjalan lancar sehingga saat kelahiran nanti.

Advertisement

Harap-harap lepas nie Bunga taklah terlalu aktif berlakon atau berjalan-jalan macam dahulu. Duduk kat rumah je. Dari apa yang kami dengar, perempuan kalau mengandung anak pertama memang meletihkan sangat-sangat. Almaklumlah nak membawa perut yang membesar tue ke hulu hilir. Confirm cepat pancit.

Antara tips-tips yang kami dapat daripada kawan-kawan yang ada bini mengandung ialah seperti jangan pakai kasut tinggi, jangan beraksi ganas sampai terjatuh sana sini dan sebagainya lagilah. Kalau korang ada tips-tips untuk ibu mengandung, leh sharekan kat sini sekali. Mana tau Bunga terbaca leh dia applykan nanti.

Sekali lagi tahniah dari kami buat Bunga Citra dan Ashraff atas berita baik ini. All the best ~~~

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top