June 19th, 2009

bukti dera manohara

Terkejut besar kami bila terima email gambar @ foto kesan bukti dera di muka dan badan Manohara nie. Katanya gambar-gambar nie diamik oleh Manohara guna handphone Blackberry. Cuba tengok betul-betul gambar kat atas tue, nampak macam kesah kena cucuk ngan rokok kan?

Nampaknya ada sedikit twist dalam kisah Manohara nie. Dah kuar gambar-gambar bukti nie susah sikit nak cakap sapa bersalah. Kalau korang tengok gambar-gambar selepas nie, nampak macam kesan kena toreh kat dada dia. Menakutkan la jugak.

Lagi gambar bukti kesan dera di muka dan badan Manohara dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

bukti dera manohara

bukti dera manohara

bukti dera manohara

June 8th, 2009

manohara odelia pinot

Kesian betul kami kat Manohara Odelia Pinot nie. Semenjak kena dera, dah tak normal dah gaya dia amik gambar. Tercebik-cebik muka dia. Terjuih-juih bibir. Cian betul. Dah gaya mereng dah nie.

Ini kalau bukan kena dera mesti sebab makan budu terlebih nie. Mana pernah dalam sejarah orang kena dera muka dia jadi camnie. Misteri sungguh. Kena wat kajian mendalam nie.

Lagi gambar kesan dera kepada muka Manohara Odelia Pinot dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

manohara odelia pinot

manohara odelia pinot