June 19th, 2009

bukti dera manohara

Terkejut besar kami bila terima email gambar @ foto kesan bukti dera di muka dan badan Manohara nie. Katanya gambar-gambar nie diamik oleh Manohara guna handphone Blackberry. Cuba tengok betul-betul gambar kat atas tue, nampak macam kesah kena cucuk ngan rokok kan?

Nampaknya ada sedikit twist dalam kisah Manohara nie. Dah kuar gambar-gambar bukti nie susah sikit nak cakap sapa bersalah. Kalau korang tengok gambar-gambar selepas nie, nampak macam kesan kena toreh kat dada dia. Menakutkan la jugak.

Lagi gambar bukti kesan dera di muka dan badan Manohara dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

bukti dera manohara

bukti dera manohara

bukti dera manohara


Comments are closed.

Loading...