Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(GAMBAR)Kesan Dera Di Badan Manohara

bukti dera manohara

Terkejut besar kami bila terima email gambar @ foto kesan bukti dera di muka dan badan Manohara nie. Katanya gambar-gambar nie diamik oleh Manohara guna handphone Blackberry. Cuba tengok betul-betul gambar kat atas tue, nampak macam kesah kena cucuk ngan rokok kan?

Advertisement

Nampaknya ada sedikit twist dalam kisah Manohara nie. Dah kuar gambar-gambar bukti nie susah sikit nak cakap sapa bersalah. Kalau korang tengok gambar-gambar selepas nie, nampak macam kesan kena toreh kat dada dia. Menakutkan la jugak.

Lagi gambar bukti kesan dera di muka dan badan Manohara dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

bukti dera manohara

bukti dera manohara

bukti dera manohara

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top