May 18th, 2010

ayu raudhah lawa

Disebabkan tak ada gosip hangat buat semenjak dua ini, kami kongsikan gambar Ayu Raudhah yang agak jarang ditemui. Terima kasih kepada penghantar email yang sudi berkongsi gambar ini. Enjoy ~~~

May 6th, 2010

gambar ayu raudhah

Memang cun dan comel gile Ayu Raudhah nie bila dia bertudung. Gambar-gambar bertudung Ayu Raudhah sememangnya menyejukkan hati mak mertua yang memandang. Kalau bawak balik rumah Ayu Raudhah versi berpurdah macam kat atas tue, confirm mak kami akan masuk meminang keesokkan harinya. Tapi kalau mak kami tertengok gambar-gambar Ayu Raudhah yang agak seksi, mungkin dia akan berfikir 2,3 kali dulu.

Yang pentingnya Ayu Raudhah nie memang sedap mata memandang. Memang ayu seperti namanya jugak. Kakaknya Rozita Che Wan tue pun cun jugak. Memang mak bapak diorang berdua nie pun cantik-cantik dan hensem-hensem kot. Bertuah betul bakal suami Ayu Raudhah nanti.

Lagi gambar-gambar Ayu Raudhah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

July 9th, 2009

ayu raudhah zaquan adha

Dulu kitorang dah pernah keluarkan gambar Ayu Raudah dan Pekin keluar shopping bersama-sama. Tapi nampak gayanya Pekin dah menyerah kalah dan mengaku dah clash dengan Ayu Raudah.

Apakah punca perpisah mereka? Mungkinkah kehadiran orang ketiga menjadikan hubungan mereka retak? Jeng jeng jeng. Adakah kehadiran seorang jejaka ensem lagi macho yang bernama Zaquan Adha telah berjaya merampas hati Ayu Raudhah? Udahlah kacak, pandai bermain bola pulak tue. Memang mampu mencairkan hati mana-mana awek.

Buat yang tak tahu, kembar Zaquan Adha iaitu Aidil Zakuan sudah pun berkahwin dan mendapat anak bersama seorang artis Malaysia iaitu Rita Rudaini. Adakah Zaquan jugak ingin mengikut jejak langkah kembarnya dan berkahwin dengan artis jugak? Mungkin itu trend pemain bola sepak sekarang? Main bola tak seberapa tapi awek kena compem cun dan melatop gitu!!

Kalau betullah Zaquan Adha dan Ayu Raudhah bercinta, kami harap diorang tak ikut jejak langkah kembar Zaquan dan kawin lari kat Siam. Buatlah elok-elok. Lagipu Ayu bukannya mak janda macam Rita Rudaini. Jadi tak ada reason mak ayah Zaquan nak menghalang percintaan mereka. Almaklumlah, masih anak dara.

Buat Zaquan dan Ayu, kalau betul anda berdua bercinta, tahniah kami ucapkan. Rasanya sama cantik dan sama padan. Semoga berkekalan dan sampai ke jinjang pelamin.

February 25th, 2009

ayuraudah5

Adik kepada pelakon dan janda paling panas Malaysia(Rozita Che Wan), Ayu Raudah baru-baru ini telah kantoi berdating dengan pakwenya, Peking di sebuah shopping mall di Kuala Lumpur.

Gambar Ayu Raudah dan kekasih hatinya ini sudah tersebar luas di Internet. Jelas ternampak kemesraan dan keintiman kedua merpati sejoli ini. Tengah mabuk dilayan cinta asmara. Dengar ceritanya mereka berdua pernah clash sebentar sebelum ini. Mungkinkah status mereka sekarang teman tapi mesra?

Lagi gambar Ayu Raudah dan Peking dengan membaca artikel ini sepenuhnya:-

ayuraudah5

ayuraudah5

ayuraudah5

ayuraudah5