February 5th, 2014

Setelah beberapa kali ditangguhkan atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, akhirnya Misha Omar dan tunangnya, Firos Ezzwan Rossly bakal bergelar suami isteri pada bulan Mei ini. Majlis pernikahan ini akan diadakan secara sederhana di Kota Bharu. Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Misha dan Firos atas berita gembira ini. Semoga kali ini tiada lagi penangguhan berlaku

gambar nikah mish

Misha dan Firos juga telah bersetuju untuk menghantar 5 dulang hantaran tanpa sebarang barangan berjenama dan wang tunai. Satu langkah yang amat terpuji. Tak perlu habiskan beratus ribu untuk perkahwinan. Apa yang lebih penting ialah kehidupan selepas berkahwin. Kata Misha kepada Mstar Online:-

Adat masyarakat Kelantan tiada wang hantaran tetapi hanya mas kahwin. Bagaimanapun saya telah meletakkan syarat bahawa tidak mahu wang tunai. Begitu juga sebarang barangan berjenama sebagai hantaran, bagi saya itu tidak penting, sebaliknya saya mahu barang yang boleh dikenang dan menjadi simbolik kepada perkahwinan kami

firos dan misha omar

Untuk makluman, Firos dan Misha telah pun bertunang pada 21 Februari 2012. Majlis pernikahan mereka telah pun ditangguhkan 2 kali kerana kesibukan masa dan kematian ayah Misha Omar. Semoga perancangan kali ini menjadi kenyataan buat mereka berdua. Abang Nara pasti banyak peminat tak sabar hendak melihat Misha di atas pelamin. Sama-samalah kita doakan.

April 18th, 2013

Wow. Mati-mati Abang Nara ingatkan Misha akan tamatkan zaman daranya pada tahun ini, rupa-rupanya majlis perkahwinannya telah ditangguhkan ke tahun 2014. Tak dapatlah nak tengok betapa berserinya Misha dan tunangnya, Firos di atas pelamin tahun ini.

misha omar

Misha dan Firos telah bertunang pada 20 Februari 2013. Mengikut perancangan, mereka hanya bertunang untuk tempoh masa setahun. Namun manusia hanya merancang, Tuhan yang menentukan. Kata Misha kepada portal Murai:-

Tahun ini saya sangat sibuk, bayangkan jadual saya penuh sehingga Ogos, tapi tak akan nak kawhin bulan puasa pula kan? Jadi jangan tanya mengenai kahwin dahulu buat masa ini. Sebenarnya kami sudah tangguh sekali dan sepatutnya September tahun lalu.Tapi waktu itu tunang saya belum habis peperiksaan sebelum mendapat lesen untuk mengendalikan pesawat Airbus. Jadi insyAllah, kami akan membuat keputusan untuk berkahwin pada tahun hadapan iaitu 2014

misha firosDah sibuk nak buat macam mana kan? Mungkin Misha boleh tetapkan satu tarikh dan kosongkan jadual agak majlis perkahwinannya boleh dilangsungkan. Jangan tangguh lama-lama. Tak manis dipandang orang dan takut semakin tinggi cabaran yang mendatang. Semoga cepat-cepat dapat kahwin.

edz

P.S: Bergaya anggun ke majlis tertentu dengan memakai 2-piece Peplum Dress daripada EDZ. Material yang berkualiti, dijahit teliti menghasilkan dress yang sangat cantik. Lawati www.edz.com.my / Facebook: www.facebook.com/eightdesigns / Instagram: edzmalaysia

May 24th, 2012

Nampaknya Misha Omar terpaksa bersabar sedikit sahaja lagi untuk sah bergelar isteri kepada Firos selepas majlis perkahwinan mereka terpaksa ditangguhkan. Bukan kerana ada keretakan perhubungan, tetapi kerana Misha ingin memberi peluang kepada Firos untuk menumpukan kerjayanya sebagai juruterbang MAS. Memang beruntung Firos mendapat tunang yang begitu memahami seperti Misha ini.

misha omar

Kata orang, jodoh maut di tangan Tuhan. Kalau dah tertulis jodoh Misha sememangnya dengan Firos, pasti suatu hari nanti akan bertaut jua. Buat masa ini, izinkan Abang Nara melahirkan rasa kagum kepada Misha yang sanggup bertolak ansur demi kerjaya bakal suaminya. Iyerlah, Misha pun bukannya muda sangat. Lagipun orang kata tak manis bertunang lama sangat kerana takut dugaan yang menimpa.

Apa-apa pun, sama-sama kita doakan agar pertunangan Misha ini akan sampai ke jinjang pelamin selepas segalanya selesai. Amin ~~

February 22nd, 2012

Akhirnya semalam telah selamat berlangsung majlis pertunangan Misha Omar dan kekasihnya yang dikenali dengan nama Firos. Misha nampak cantik dan berseri dengan pakaian serba biru. Kedua-dua bakal mempelai ini memang sama cantik dan sama padan.

gambar pertunangan misha omar

Tahniah Abang Nara ucapkan kepada mereka berdua atas pertunangan ini. Khabarnya Misha Omar dan Firos akan mengadakan majlis pernikahan dalam tahun 2012 ini jugak. Semoga semua persiapan berjalan dengan lancar. Lagi 6 keping gambar sekitar majlis pertunangan Misha Omar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit foto portal GUA.

P.S: Fuh, unik sungguh Salamander dari Mexico ini.

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar

gambar pertunangan misha omar
gambar pertunangan misha omar
gambar pertunangan misha omar