January 13th, 2011

lisa

Walaupun kehangatan AJL25 dah tinggal suam-suam kuku, disebabkan ini adalah Lisa Surihani, maka dengan sesuka hatinya Abang Nara nak sharekan jugak gambar Lisa Surihani di AJL25. Korang nak marah pun marahlah. Abang Nara relah dimarah demi Lisa Surihani.

Lagi gambar Lisa Surihani di AJL25 yang diserikan bersama Mia dengan membaca entri ini sepenuhnya.

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

lisa

December 2nd, 2010

lisa surihani

Kesian pulak kami kat Lisa Surihani yang terlepas cakap perkataan “gila babi” semasa mengacara program Mari Menari baru-baru ini. Biasalah tue. Over excited sangat. Tak apa. Belajarlah dari kesilapan. Kalau tak buat silap macam mana nak baiki diri kan? Apa pun sebenarnya Lisa Surihani cakap “gila babi” sebab nak bagi semangat kepada salah seorang peserta Mari Menari.

[note]Situasi itu berlaku ketika pasangan MM Nita memberi persembahan terbaik, jadi niat saya adalah untuk memberi sokongan kepada mereka dengan berkata “persembahan mereka hebat gila babi”. Saya rasa itu adalah perkataan harian dan tidak salah sebab saya bukan melebelkan seseorang dengan perkataan yang tidak senonoh.[/note]

Buat Lisa, perkataan tersebutlah memanglah perkataan harian tapi bila dikeluarkan di depan kaca TV, agak tidak sesuai untuk didengar. Mak kami pun marah kalau kami sebut perkataan babi. Katanya mencarut. Tak eloklah sebut perkataan tersebut apatah lagi di depan jutaan orang yang menonton. Tak gitu?

Tapi tak apa, kami peminat-peminat tegar Lisa Surihani tetap sahaja sayang kepada Lisa. Yang penting lepas ini jangan buat lagi ye. Kalau buat lagi kami akan cubit pipi Lisa yang comel itu. Lagipun pihak Astro dah pun tegur so maknanya kenalah lebih berhati-hati selepas ini.

[note]Selepas selesai program tersebut saya ada ditegur oleh pihak produksi Astro agar lebih berhati-hati selepas ini dalam memilih perkataan. Saya juga menganggap ia sebagai satu pengajaran kepada saya. Namun Alhamdulilah ramai peminat dan penonton Mari Menari memahami apa yang saya ingin sampaikan sebenarnya.[/note]

All the best and good luck to Lisa.

November 26th, 2010

Gila kentang. Hebat sungguh penangan Lisa Surihani menjadi artis Malaysia pertama yang mempunyai fans Facebook berjumlah 1 juta orang. Inilah yang anda bakal dapat apabila bergelar seorang artis yang bersih, tiada kontroversi, mesra peminat dan yang paling penting, comel macam Hagemaru.

Tengok betapa bagusnya Lisa menjaga hati peminatnya dengan merakamkan satu video khas mengucapkan terima kasih atas kejayaan Fans Facebook Lisa Surihani mencapai angka 1 juta. Nampak sangat Lisa memang benar-benar menghargai peminatnya.

Kepada Lisa, keep your head down (speaking omputih pulak). Teruskan humble sebegini. Tingkatkan prestasi dan elakkan kontroversi. Tahniah Lisa!!!

P.S: Alang-alang tolong like Facebook Fans BeautifulNara.com jugak. Hehehe

November 3rd, 2010

Lepas tengok video Lisa Surihani menari poco-poco tiba-tiba kami pun rasa nak belajar menari jugak. Tersangatlah cutenya Lisa Surihani ini. Mana tau kalau belajar menari poco-poco nanti susatu masa akan ada peluang berpoco-poco bersama LIsa. Hehehe.

P.S: Jenis-jenis motor di seluruh dunia.