May 29th, 2019

Hari ini sudah masuk minggu kedua kita berpuasa. Pejam celik, pejam celik, tup-tup nanti dah nak raya dah. Sepanjang bulan Ramadhan nie, memang kita perlu banyakkan beribadah tapi jangan pulak sampai terlupa nak buat persiapan Aidilfitri nanti, terutamanya baju raya.

1

macam biasa tahun nie Abang Nara sekeluarga akan sedondon lagi. Warna apa tak pilih lagi nie

Buat yang dah beli/tempah baju raya tue, sudah pasti anda dah tak sabar nak ambil gambar OOTD di pagi Aidilfitri nanti kan? Hari ini, Abang Nara nak kongsikan satu benda best iaitu peraduan #BergayaRayaOOTD anjuran EcoWorld. Inilah masa terbaik untuk korang berlatih OOTD di mana-mana projek EcoWorld.

2

Namun untuk geng-geng muda remaja yang suka ambil gambar style hipster, boleh kunjungi mana-mana projek EcoWorld atau pun Labs seperti Ardence Labs, Grandeur Labs dan Spring Labs untuk mendapatkan gambar yang lebih awesome. Paling penting, untuk menyertai peraduan #BergayaRayaOOTD anjuran EcoWorld ini, anda hanya perlu lakukan 3 langkah MUDAH di bawah:-

1. Tangkap gambar #BergayaRayaOOTD di mana-mana projek EcoWorld, termasuk Labs

2. Muatnaik gambar tersebut ke Instagram dengan hashtag #BergayaRayaOOTD dan tag @ewlabs

3. Pastikan akaun anda adalah mod “Public”

4. Follow akaun Instagram @ewlabs

Antara hadiah-hadiah yang boleh dimenangi untuk peraduan #BergayaRayaOOTD anjuran EcoWorld ini ialah:-

Hadiah Pertama: Samsung Galaxy S10

m-img-s10e-prismwhite-01

Hadiah Kedua: Dyson Cyclone V10 Absolute

4

Hadiah Ketiga: Dyson Airwrap™ Styler Complete

5

Hadiah Saguhati: Gaya-Gift Voucher daripada Christy Ng Bernilai RM200 x 5

6

Selain daripada ber”OOTD”, pelbagai aktiviti boleh dilakukan di ketiga-tiga Labs ini. Nak berbuka puasa kat sini pun boleh, nak hirup udara segar pun boleh, nak bawak anak main-main pun boleh, nak minum kopi pun boleh dan macam-macam lagilah. Ulang balik langkah 1-3 di atas sebanyak mana yang anda mahu. Lagi banyak penyertaan, lagi tinggilah peluang. Tapi pastikan gambar anda itu unik, kreatif dan menarik.

1. Ardence Labs, Setia Alam

ardence-1

ardence-2

2. Spring Labs, Johor Bahru

1

2

3. Grandeur Labs, Puncak Alam

graneur1

graneur2

Jadi tunggu apa lagi? Bersiap-sedialah dengan baju raya anda dan abadikan gaya anda di mana-mana projek EcoWorld untuk peluang memenangi hadiah-hadiah yang awesome. Sila layari Instagram EWLABS atau web untuk maklumat lanjut tentang contest #BergayaRayaOOTD ini.

Tertakluk kepada Terma dan Syarat