August 3rd, 2010

gambar fasha sandha bertudung

Selalu kami sharekan gambar Fasha Sandha yang tengah pakai seksi-seksi, jadi kali ini kami bagi can kat dia. Kali ini kita layan gambar Fasha Sandha bertudung pulak. Ayu jugak rupanya. Macam gadis kampung. Tak gitu?

Lagi gambar Fasha Sandha bertudung dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kalau anda memang fans Fasha Sandha, sila jadi fans dia di Facebook Fasha Sandha.

P.S: Kejam sungguh gambar perogolan beramai-ramai kat parking kereta nie.

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

gambar fasha sandha bertudung

November 13th, 2009

nora danish

Sesungguhnya kami sukar nak percaya apa yang portal Murai bagitau pasal cerita sebenar Nora Danish tak jadi berlakon dalam drama Spa Qistina. Sebelum nie ada dengar jugak khabar-khabar angin cakap ada pergaduhan lokasi antara Nora Danish ngan Fasha Sandha. Sampai tarik-tarik rambut lagi. Tapi bila baca-baca balik segala info yang diberi, takder la sampai tarik-tarik rambut. Cuma ada berlaku sedikit pengamukan dari Nora Danish sebab Fasha Sandha pun ada sekali masa shooting tue.

Tak sangka di sebalik keayuan dan kelembutan muka Nora Danish nie, boleh jugak dia mengamuk rupanya. Itu yang kami susah nak percaya tue. Mungkin amarah dia terhadap Fasha Sandha memang dah sampai tahap dewa dah.  Selepas mengamuk, Nora Danish siap  chow terus dari lokasi penggambaran dan pulangkan balik cek bayaran untuk berlakon dalam Spa Qistina nie. Katanya dah taknak berlakon dalam Spa Qistina dah sebab hal tue.

Susah nak cakap siapa yang bersalah dalam hal nie. Mungkin sewajarnya Nora Danish bersikap lebih professional. Iyelah, masing-masing cari rezeki dalam lakonan. Tapi hati orang mana la kita tau kan. Kalau dah benci tue banyak sangat, tengok bayang orang tue pun dah menyampah gila-gila. Inikan tengok muka depan-depan. Tak gitu?

Bagi kami, Fasha Sandha memang tak bersalah dalam hal nie sebab dia sekadar datang untuk shooting jer. Tak sangka plak bleh bertembung dengan Nora Danish kat tempat shooting tue. Memang Fasha datang lebih awal daripada waktu sepatutnya, tapi rasanya bukan sengaja untuk berjumpa ngan Nora Danish. Maybe nak buat make up preparation kot.

Akhirnya dalam cerita pergaduhan siapa yang untung ? Umi Nazeera gak yang untung sebab watak Nora Danish tue dia jadi pengganti. Tapi kesian gak kat penerbit drama Spa Qistina nie. Dah 40 babak dah Nora Danish berlakon. Skang semua tue kena retake balik sebab Nora Danish dah tarik diri. Banyak gak tue rugi tue.

Kalau korang nak baca apa cerita sebenarnya yang terjadi, sila baca artikel ini sepenuhnya.

KUALA LUMPUR, 10 NOV 2009: Kekecohan yang melanda set penggambaran siri Spa Qistina sehingga menyebabkan pelakon Nora Danish angkat kaki dan terus menarik diri daripada drama itu kini menjadi semakin hangat.

Semalam, ruanganMurai Batu menyiarkan gosip daripada sumber di belakang tabirmengatakan bahawa ia berpunca daripada rasa tidak puas hati Nora yangterpaksa ‘bertembung’ dengan Fasha Sandha di set penggambaran itu diBukit Bintang, di sini, Jumaat lalu.

Ini menyebabkan ramai peminat sendiri tertanya-tanya apakah sebab musabab itu sengaja diada-adakan kerana produser Spa Qistina sendiri, Datin Zaiton Muhd Jiwa (gambar atas, kanan) telah memberikan kenyataan kepada pihak media Ahad lalu bahawa ia disebabkan pertembungan jadual tugas Nora.

Namun semalam, Datin Zaiton atau panggilan mesranya, Kak Ton, telah mendedahkan perkara sebenarnya kepada murai.com.my.

“Ya pada awalnya memang cuba menutup cerita dengan alasan itu iaitu pertembungan jadual dan pertukaran team produksibaru. Tapi, selepas ia mula menjadi kecoh, saya rasa bertanggungjawabuntuk memperbetulkan keadaan dan bercakap benar. Bagi saya, Nora Danishsebenarnya telah bersikap tidak profesional.

“Saya bukan hendakmenyalahkan mana-mana pihak tapi disebabkan laporan awal yang telahsaya berikan itu, ramai pula mula menyalahkan Fasha dan menganggap diasebagai punca sehingga Nora bertindak demikian dan menarik diri.

“Malahsaya terkejut dengan timbulnya gosip bahawa Fasha telah menarik rambutNora pada hari tersebut sehingga Fasha dikatakan telah meninggalkanset penggambaran. Padahal, kejadian tarik rambut itu langsung tidakpernah berlaku dan bukan Fasha yang tinggalkan set, sebaliknya yangberbuat demikian adalah Nora sendiri,” katanya.

Menurut Zaiton, sebagai produser dia cuba memahami kehendak serta masalah kesemua pelakon yang membintangi setiap dramanya.

“Begitulah yang saya lakukan terhadap Nora dan Fasha sewaktu saya menawarkan sendiri kepada mereka untuk membintangi Spa Qistina ini.

“Malahsaya sendiri akur dengan kehendak Nora untuk tidak mahu digandingkandengan Fasha dalam drama ini walaupun hanya untuk satu babak sekalipun!Sebab saya faham, dia mungkin masih terluka dengan sikap serrtaperbuatan Fasha dulu. Malah, apabila saya membuat sidang media untuk Spa Qistina,saya sanggup terimahakikat ketidakhadiran Nora dalam majlis itu. Tapi,apabila pelakon sendiri tidak dapat memahami masalah yang dihadapi team produksi, sayalah menjadi orang yang paling kecewa.

“Palingmembuatkan saya rasa sedih dan terkilan …. Nora langsung tidak angkattelefon apabila saya cuba bercakap, cuba memujuk serta cuba berbincangdengannya. Tindakannya itu seolah-olah seperti tidak menghormati sayasebagai orang tua,” kata Kak Ton dalam nada kesal.

Tempat Nora Danish terpaksa digantikan Ummi Nazeera

SambungZaiton lagi, punca pada kejadian Nora menarik diri daripada Spa Qistinaini berlaku pada hari Jumaat lalu iaitu ketika babak di sebuah kelabmalam di Bukit Bintang dilakukan.

“Tapi, penggambaran padahari itu telah bermula agak sedikit lewat berikutan beberapa beberapamasalah teknikal yang berlaku. Kebetulan pembantu pengarah drama inipula baru hendak keluar hospital dan Kuala Lumpur pula dilanda hujanlebat.

“Jadi, macam-macam perkara yang berlaku pada hari itu.Atas sebab itu, kita telah penggambaran untuk babak Nora dilewatkaniaitu dari sebelah siang kepada 1 petang. Manakala babak untuk Fashapula hanya dapat bermula jam 4 petang.

“Tapi, Fasha telahdatang lebih awal dan apabila saja dapat tahu Fasha sudah berada disitu, Nora terus mengamuk. Pihak kami cuba untuk mengawal keadaandengan memujuknya.

Malah, pihak kami juga turut berjumpa denganFasha dan memberitahunya supaya jangan naik ke atas kelab itu dulu.Fasha juga tidak tahu Nora berada di atas dan Fasha pula mempersoalkankenapa dia perlu tunggu sedangkan dia perlu membuat banyak persediaanuntuk babaknya.

“Dan Nora yang masih mengamuk terus angkatkaki dan meninggalkan set penggambaran itu. Tapi, apa yangmemeranjatkan saya, dia bukan saja telah memulangkan cek bayaran untuk Spa Qistina malah dia juga telah mengambil keputusan untuk mengundurkan diri daripada membintangi drama itu,” katanya.

JelasZaiton lagi, baginya tindakan yang ditunjukkan Nora Danish itu sangattidak profesional kerana sewaktu kejadian itu berlaku, dia bukannyaberjumpa atau bertentang mata dengan Fasha pun.

“Hanya setakatdapat tahu Fasha berada di situ, dia terus hendak mengamuk. Apa yangberlaku pada hari itu pun bukanlah sesuatu yang dirancang. Secarakebetulan pula, penggambaran babak Nora habis lewat dan Fasha datangsedikit awal.

“Tapi, takkanlah disebabkan perkara itu dia terus hendak tarik diri daripada Spa Qistina?Kalau dia sangat berpegang pada prinsipnya untuk tidak mahu dikaitkanapa-apa dengan Fasha, kenapa dia tidak kisah apabila dia mintamenjayakan pertunjukan fesyen M-IFW (anjuran MIFA) bersama Fasha padaAhad lalu?

“Tidak terfikirkah Nora bahawa disebabkantindakannya itu, saya sebagai produser terpaksa menganggung banyak koskerugian? Lebih-lebih lagi apabila kita sudah siapkan sebanyak 48 babakyang membabitkan Nora sendiri. Entahlah, saya tidak tahu hendakcakap apa lagi. Saya masih boleh terima kalau Nora meminta untukmenghentikan penggambaran pada hari itu dan minta supaya babak itudilakukan pada hari lain. Tapi jangan dengan cara melulu dan tidakprofesional begini.

“Apapun, saya sudah pun mendapatkan pengganti Nora iaitu Ummi Nazeera (gambar atas kiri).Dari segi nama dan populariti, mungkin Ummi Nazeera tidak standing NoraDanish. Tapi, di segi lakonan, dia mungkin lebih baik dari Nora Danishlagi,” kata Kak Ton dengan nada kekesalan.