June 28th, 2014

Musim bola sepak kembali lagi. Macam-macam jenis perangai manusia sambil menonton perlawanan bola sepak akan muncul. Ada yang serius, ada yang hafal semua fakta, ada yang minat pemain je dan macam-macam lagilah. Korang jenis yang macam mana? Hehe. Abang Nara jenis yang serius. Tengok bola tak boleh orang kacau. Tak caya? Tengok video di bawah:-

Dah tengok dah perangai penonton bola sepak? Mana satu korang punya? Kalau perempuan mesti macam Viktoria Sukalaki tue kan? Tahu pemain bola yang hensem je. Hehehe. Dah tengok video ini, silalah terus ke apps Facebook Castrol Malaysia dan kongsikan video ini untuk memenangi jersi yang ditandatangani oleh Neymar, si ‘superstar’ Brazil itu.

castrol neymar

Tunggu apa lagi? Kalau Brazil menang nanti, bolehlah tunjuk jersi ini dengan bangganya kepada kawan-kawan korang. Tak gitu?