Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Anda Jenis Peminat Bola Sepak Yang Macam Mana?

Musim bola sepak kembali lagi. Macam-macam jenis perangai manusia sambil menonton perlawanan bola sepak akan muncul. Ada yang serius, ada yang hafal semua fakta, ada yang minat pemain je dan macam-macam lagilah. Korang jenis yang macam mana? Hehe. Abang Nara jenis yang serius. Tengok bola tak boleh orang kacau. Tak caya? Tengok video di bawah:-

Dah tengok dah perangai penonton bola sepak? Mana satu korang punya? Kalau perempuan mesti macam Viktoria Sukalaki tue kan? Tahu pemain bola yang hensem je. Hehehe. Dah tengok video ini, silalah terus ke apps Facebook Castrol Malaysia dan kongsikan video ini untuk memenangi jersi yang ditandatangani oleh Neymar, si ‘superstar’ Brazil itu.

Advertisement

castrol neymar

Tunggu apa lagi? Kalau Brazil menang nanti, bolehlah tunjuk jersi ini dengan bangganya kepada kawan-kawan korang. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top