January 24th, 2011

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

Tak tahulah kalau anda semua dah bosan ataupun menyampah tengok gambar perkahwinan Ayu Raudhah dan Zaquan, tapi kami di BeautifulNara memang sangat-sangat suka dengan perkahwinan diorang. Memang awesome gila. Baju dia, pelamin dia, inai dia dan kesemuanyalah memang cantik-cantik belaka. Teruja dibuatnya.

Layan lagi 23 gambar-gambar kahwin Ayu Raudhah dan Zakuan dengan membaca entri ini sepenuhnya. Gambar kredit Facebook Asmady Ahmad.

P.S: Ketahui apa yang anda boleh lakukan untuk mendapatkan badan yang sihat dengan mengambil kuiz daripada Nestle Wellness Profiler ini.

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

gambar kawin ayu raudhah zaquan adha

January 22nd, 2011

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

Minggu ini kami keluarkan gambar-gambar perkahwinan Ayu Raudhah dan Zakuan Adha ajerlah. Yang kali ini katanya gambar majlis resepsi mereka berdua. Kami suka dengan baju Ayu Raudhah. Cantik semacam. Baju Zaquan pulak sememangnya menyerlah kehensemannya. Kredit gambar kepada Facebook Asmady Ahmad.

Lagi gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ada gambar Rozita Che Wan kali nie.

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

gambar resepsi ayu raudhah zakuan adha

October 8th, 2010

rita rudaini

Rupa-rupanya dah hampir sebulan Aidil tidak balik dan melihat anak dan isterinya. Sejak raya hari itu, Aidil tak balik-balik ke Rumah. Kesian kat anak mereka berdua, Airit yang rindu kat si ayah. Kata Rita:-

[note]Tak apalah saya beraya dengan anak, walaupun kesedihan di hati ini, hanya Tuhan yang tahu. Cuma saya rayu kepada suami, luangkan sedikit masa menjenguk anak. 10 minit pun jadilah! Anak pun ada perasaan. Airit nampak macam sedih dan termenung, mungkin teringat bapanya. Tetapi apakan daya. Saya tidak boleh memaksa. Saya pasrah, mungkin inilah ketentuan Tuhan untuk diri saya.[/note]

Dan Rita melahirkan rasa kecewa kerana Aidil tidak membela dirinya. Kata Rita, sebagai suami Aidil sepatutnya bersikap lebih gentleman dan membela diri isterinya apabila diaibkan.

[note]Saya agak terkilan dengan sikap suami. Kecewa apabila dia hanya mendiamkan diri apabila saya diaibkan. Kenyataannya mahu berbincang dengan keluarga menunjukkan dirinya masih bergantung kepada keluarga. Dia suami. Sepatutnya dia melindungi saya, bukannya membiarkan saya sendirian macam ini[/note]

Dan sebenarnya sebelum membuat apa-apa kenyataan di suratkhabar, Rita dah pun menghantar SMS kepada Aidil untuk meminta kebenaran. Jawapan Aidil ialah “buatlah, lantak kau orang”. Pedih dan mengguris hati kan?

Sedih kami baca luahan seorang isteri yang tidak dipertahankan suaminya. Kami tak tahu siapa yang patut dipersalahkan dalam hal ini. Mungkin Aidil masih terlalu muda dan perlu nasihat daripada keluarganya sebelum membuat sebarang keputusan.

[note]Saya ialah isterinya, ibu kepada anaknya, Airit Rayyan Rizqin. Sepatutnya dia mempertahankan hak dan maruah saya yang difitnah, bukan membiarkan orang lain menentukan kehidupannya. Saya semakin tertekan, perasaan saya kini tidak menentu, sudahlah difitnah, suami pula bersikap seolah-olah lepas tangan.[/note]

Buat Aidil, Rita, keluarga mertua dan sesiapa sahaja yang terlibat dalam kes ini, duduklah bawak berbincang. Jangan kerana ego sendiri anak yang menjadi mangsa. Masa kahwin beria nak kawin walaupun tak dapat restu, bila dah ada problem takkan nak larikan diri macam tue sahaja kot? Inikan asam garam rumahtangga.

Terima kasih kepada pembaca BeautifulNara yang menghantar link Berita Harian ini kepada kami. Kami doakan agar masalah ini dapat diselesaikan secepat mungkin.

May 6th, 2010

gambar ayu raudhah

Memang cun dan comel gile Ayu Raudhah nie bila dia bertudung. Gambar-gambar bertudung Ayu Raudhah sememangnya menyejukkan hati mak mertua yang memandang. Kalau bawak balik rumah Ayu Raudhah versi berpurdah macam kat atas tue, confirm mak kami akan masuk meminang keesokkan harinya. Tapi kalau mak kami tertengok gambar-gambar Ayu Raudhah yang agak seksi, mungkin dia akan berfikir 2,3 kali dulu.

Yang pentingnya Ayu Raudhah nie memang sedap mata memandang. Memang ayu seperti namanya jugak. Kakaknya Rozita Che Wan tue pun cun jugak. Memang mak bapak diorang berdua nie pun cantik-cantik dan hensem-hensem kot. Bertuah betul bakal suami Ayu Raudhah nanti.

Lagi gambar-gambar Ayu Raudhah dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah

gambar ayu raudhah