Written by Bella | November 26th, 2015

Bekas pelajar Akademi Fantasia musim 7 iaitu Aril selamat menimang cahaya pertama beliau selepas isterinya melahirkan seorang bayi lelaki pada 24 November lepas.

Bayi tersebut dilahirkan secara normal  tepat jam 11.25 malam di Hospital Pusrawi, Kuala Lumpur dengan berat sebanyak 3.6 kilogram.

Perasaan sebak menyelubungi Aril ketika hendak mengazankan anaknya itu kerana terkenangkan arah abangnya Izwan Pilus kerana berkongsi tarikh lahir yang sama dengan anak lelakinya itu.

Tiba-tiba saya terkenangkan arwah abang semasa mahu mengazankan anak saya. Saya dapat bayangkan betapa gembiranya dia jika masih ada. Tambah-tambah lagi tarikh lahir mereka sama iaitu pada 24 November.

Ibu saya juga sangat gembira kerana dia turut berkongsi tarikh lahir dengan anak sulung saya. Syukur kepada Allah kerana semuanya berjalan lancar.

Sebelum itu pada Selasa, Aril telah menulis status yang agak menyentuh hati dan  meluahkan rasa rindunya kepada arwah Izwan di akaun Instagram sebelum anak sulungnya dilahirkan.

Berikut adalah luahan hati Aril:

Assalamualaikum,

Hari ni 24hb nov 2015, bersamaan hari selasa, jam 1:27pm, haaa! Patutnya awal pagi semalam aku dah wish kat mak! Hehe lewat sikit takpe kot, happy birthday mak Normah Abdullah semoga panjang umur, di murahkan rezeki dan dilimpahi rahmat dari Allah swt, amin tak lupa jugak untuk arwah abg yang tersayang, khairil izwan pilus, kalau dia masih hidup, 36thn umur dia, tapi semuanya suratan takdir, ajal dan maut di tangan tuhan.. Rindu kat kau abg wan.

Di kesempatan ini, marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Izwan Pilus. Semoga roh beliau ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.

Sumber Berita: Astro Gempak

Written by AbangNara | May 23rd, 2014

Makin cantik isteri Aril AF sejak memakai tudung ini. Gembira Abang Nara dengan perkembangan ini. Tahniah diucapkan kepada Aril atas perubahan yang berlaku kepada isterinya. Untuk makluman, Puteri Erma Adlinda adalah seorang pramugari dan kerana kesibukan berada di awan biru, mereka berdua jarang bertemu. Setelah berkahwin hampir 2 bulan, akhirnya Aril dan Edlinda berbulan madu jua di Perth, Australia.

aril af dan isteri honeymoon

Turut serta dalam bulan madu ini ialah krew Romantika Astro yang akan menayangkan bibit-bibit romantis, kasih sayang dan kecomelan pasangan ini sepanjang berada di Perth untuk berbulan madu. Tak sabar rasanya nak tengok aksi mereka berdua bertabirkan pemandangan Perth yang pastinya akan mengujakan.

aril af dan isteri honeymoon

Biasalah kalau tinggal berjauhan ini memang banyak cabarannya. Sekali sekala berjumpa, pasti akan melepaskan rindu yang terbuku di dada. Semoga dengan bulan madu ini, hubungan suami isteri antara Aril dan Puteri Erma Adlinda akan bertambah kukuh dan erat. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Mazda 5 SkyActiv dilancarkan pada harga RM153K

 
Written by AbangNara | March 17th, 2014

Kerana kekangan masa, akhirnya setelah 3 bulan sah menjadi suami isteri, majlis resepsi perkahwinan Aril AF & Puteri Erma Adlinda telah pun dilangsungkan pada 14 April bertempat di Saloma Bistro. Kedua-dua pasangan pengantin tampak cantik berseri-seri dengan tema “gold” menghiasi restoran ini. Tahniah diucapkan atas majlis yang serba gemilang ini.

aril af dan isteri

Untuk makluman, majlis resepsi kedua di Melaka akan diadakan pada minggu hadapan. Antara rakan artis yang telah hadir ke majlis resepsi ini ialah Datuk Hj.Aznil Nawawi, Datin Seri Tiara Jacquelina, Black Hanifah, Hafiz, Akim, Hanis Zalikha dan Nita (OIAM). Memang jelas terserlah kemeriahan majlis resepsi Aril dan Puteri Erma ini.

aril af dan isteri

Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat buat pasangan pengantin baru ini. Semoga dikurniakan anak yang ramai dan sentiasa melengkapi kehidupan antara satu sama lain. Walaupun akan berjauhan kerana kerjaya isterinya sebagai pramugari, diharapkan jarak itu akan menguatkan lagi hubungan anda berdua. Lagi beberapa gambar sekitar majlis resepsi perkahwinan dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Aril AF.

P.S: Kia Sportage facelift dilancarkan

 
Written by AbangNara | December 23rd, 2013

Beruntungnya Aril mendapat isteri yang cantik, jelita dan menawan iaitu Puteri Erma Adlinda. Walaupun begitu agak kasihan juga kerana mereka berdua hanya dapat menghabiskan masa selama 2 hari sebagai suami isteri sebelum terpaksa berjauhan. Ini kerana Puteri Erma terpaksa menjalankan tugasnya sebagai seorang pramugari Saudi Arabia Airlines. Mesti sedih gila-gila punya.

gambar perkahwinan aril af dan puteri erma

Salah satu gambar yang dikongsikan oleh Aril menerusi akaun Instagramnya mencuri perhatian Abang Nara. Terserlah kebahagiaan dan kegembiraan mereka berdua selepas bergelar suami isteri. Namun kening mata Aril yang terkoyak sedikit menimbulkan tanda tanya. Diharap Aril berhati-hati. Jangan terlalu teruja menjadi pengantin baru. (gurau-gurau je ye)

gambar perkahwinan aril af dan puteri erma

Lagi beberapa keping gambar sekitar majlis perkahwinan Aril AF dan Puteri Erma dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Project2Pi.

esgnee

P.S: Cantik-cantiknya baju dari Esgesee nie. Menarik sungguh. Customer servisnya pun pantas. Ada jaminan 100% tiada kerosakkan langsung. Websitenya pun user-friendly dan mudah dilayari. Beroperasi dari jam 10 pagi -10malam, memang cepatlah proses penghantarannya. Tunggu apa lagi, jom ke Esgesee segera.