February 26th, 2020

Baru-baru ini, penerbit terkenal Datuk A.Aida mendedahkan dia telah menolak lamaran tujuh orang lelaki yang tidak mempunyai ciri-ciri lelaki idamannya. Sebagai seorang yang masih cantik dan awet muda, tentunya dia mahukan pasangan yang sesuai dan jika ada lelaki yang mahu memikatnya, mestilah berbadan sasa serta tegap dan mempunyai six pack.

a.aida abang sado six pack

Terbaru, A.Aida dikatakan sudah menjumpai lelaki idamannya apabila dilihat hadir bersama seorang jejaka sado di Konsert Romantikan Datuk Awie. Ramai yang tertanya-tanya adakah itu kekasih barunya selepas dia menolak tujuh lelaki sebelum ini.

A.Aida mengakui dia sedang berkawan dengan lelaki itu namun perhubungan mereka masih dalam peringkat awal lagi dan sedang mengenali hati budi masing-masing.

a.aida buka tudung

Saya sudah agak soalan ini akan timbul. Saya jenis yang selesa bercakap benar. Ya, saya dengan dia sedang berkawan. Tapi, perhubungan masih peringkat awal iaitu saling berkenalan.

Saya tidak mahu terburu-buru dalam soal mencari pasangan. Saya mahu relaks dulu. Lagi pula, apa yang menjadi keutamaan sekarang tetap pada perniagaan dan anak-anak. Kalau ada jodoh, adalah. Tapi, itu bukan fokus saya sekarang. Pada usia sekarang, banyak perkara lain perlu diberi perhatian.

7 lelaki pikat a.aida

Dalam pada itu, A.Aida berkata usia lelaki itu yang jauh lebih muda daripadanya tidak menjadi penghalang untuk mereka saling berkenalan dan berkawan.

Dari dulu lagi saya okay saja dengan sesiapa. Macam sekarang ini pun, dia jauh lebih muda daripada saya. Tapi, saya selesa berkawan dengannya. Saya tidak fikir usia itu halangan. Cuma, saya kena lebih berhati-hati dalam perkara ini.

a.aida buka tudung

Namun, apabila ditanya adakah lelaki sado itu merupakan jurulatih peribadi di pusat gimnasium tempatnya bermain gim, A Aida selesa mengunci mulut.

Mempunyai tubuh badan yang langsing dan menawan, tidak hairanlah jika A.Aida masih mampu memikat hati ramai lelaki. Siapa tahu hubungan mereka boleh ke fasa yang lebih serius.

Sumber Berita : Harian Metro

Advertisement
February 25th, 2020

Isu selebriti wanita membuka tudung bukanlah perkara baru dan mereka sering memberikan alasan diri tidak bersedia, enggan menjadi hipokrit semata-mata mengikut kehendak orang lain.

a.aida ustaz kazim elias

Seperti baru-baru ini, penampilan terbaru Datuk A.Aida yang tidak lagi mengenakan hijab mendapat perhatian ramai. Menurutnya, bila bertudung agak sukar untuk berfesyen.

Perkara itu turut mendapat perhatian penceramah bebas, Datuk Ustaz Kazim Elias yang mengatakan artis yang membuka tudung sebenarnya sudah mendapat ‘hidayah’ ketika bertindak menutup rambut dan kepalanya, namun menolak ‘hidayah’ yang telah dikurniakan.

Ustaz Kazim turut memberikan contoh seorang artis yang memakai tudung kerana menurut perintah suami, namun selepas bercerai mengambil keputusan untuk membuka semula hijab kerana tidak mahu hipokrit.

Meskipun pendakwah itu tidak menyebut nama mana-mana artis, A.Aida akui kata-kata itu ditujukan kepadanya. Bagaimanapun, dia tidak cepa melatah mahupun berkecil hati kerana apa yang disampaikan itu adalah perkara baik.

a.aida buka tudung

Jujurnya saya rasa terharu kerana apabila ada orang menegur seperti dalam ceramah, ia bermakna kita ni masih disayangi ramai. Jadi Allah turunkan nasihat dalam bentuk ceramah untuk saya dan kita semua ambil iktibar.

Baguslah kalau tidak cepat sentap, siapa tahu selepas mendengar ceramah tersebut satu hari nanti pintu hati A.Aida akan terbuka dan benar-benar bersedia untuk berhijab semula. Doakan yang baik-baik.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Video : Zon Ilmu

Advertisement
February 21st, 2020

Selepas membuat kemunculan tanpa mengenakan hijab di Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL34), baru-baru ini, penerbit terkenal Datuk A.Aida mendedahkan tujuh orang lelaki datang mahu memikatnya. Mempunyai tubuh badan yang langsing dan menawan, tidak hairanlah jika produser drama itu menjadi kegilaan ramai lelaki.

7 lelaki pikat a.aida

Namun, dia menolak kesemua lelaki itu kerana tidak memiliki kriteria yang diinginkan. Kata A.Aida jika hendak memikatnya, lelaki itu haruslah bertubuh sasa lengkap dengan ‘six pack’.

Selepas AJL hari tu ada tujuh orang yang datang mahu memikat tetapi saya tolak. Jika mahu berdampingan dengan saya, perlu ada six pack dan sado. Kalau boroi pergi jauh-jauh.

lelaki pikat a.aida

Saya belum bertemu pengganti. Kalau boleh saya mahukan lelaki yang sasa. Sekarang saya gembira dengan status solo. Tetapi tidak tahulah jika satu hari nanti Tuhan buka pintu hati saya.

Tidak menafikan keputusannya membuka tudung dikecam ramai tetapi A.Aida berasa gembira dengan penampilan terbarunya. Ramai memuji bentuk tubuhnya yang mantap dan raut wajahnya yang cantik hingga disamakan dengan penyanyi terkenal Hollywood, J-Lo.

Semua memuji penampilan saya. Setiap pagi saya mengamalkan kolagen, sarang burung, plasenta dan pelbagai lagi. Ramai mengatakan wajah saya seiras Kilafairy dan Tasha Shila, malah seperti J-Lo.

a.aida buka tudung

Fuh! Disamakan macam J-Lo sebab itu harus mencari pasangan yang sesuai dan ‘sado’, barulah secocok kan? Semakin laris nampaknya A.Aida, mungkin satu hari nanti akan ada lelaki berbadan sasa yang mampu memikatnya.

Sumber Berita : Media Hiburan

Advertisement
February 19th, 2020

Penampilan Datuk A.Aida yang dilihat tidak bertudung pada Anugerah Juara Lagu ke-34 (AJL 34) mengejutkan ramai.

a.aida buka tudung

Penerbit terkenal itu mengakui tidak lagi mengenakan tudung sejak beberapa bulan lalu. Dia hanya ingin menjadi diri sendiri dan enggan hipokrit.

Tambahnya lagi, keputusan mengenakan hijab yang dibuat sebelum ini semata-mata kerana ingin menghormati dan mentaati permintaan bekas suaminya dan bukan kerana kerelaan hati. Namun, selepas bercerai A.Aida sedar dirinya belum bersedia.

a.aida buka tudung

Saya masih mencari dalaman, doakanlah semoga rohani saya kuat kerana saya tak mahu tipu diri sendiri.

Saya memang sukakan fesyen, bila bertudung banyak fesyen yang terbatas. Tengok je pakaian saya semasa di AJL, kan tak elok kalau pakai dengan tudung. Kini saya rasa boleh menggayakan pelbagai fesyen dengan penampilan sebegini, gaya sedikit terbatas apabila mengenakan hijab.

a.aida buka tudung

Menurut A.Aida, seminggu sebelum berlangsungnya AJL34 dia tidak dapat tidur malam. Memikirkan adakah lebih baik untuk dia menghadiri anugerah itu mengenakan tudung atau dengan imej terkini. Dia mengakui takut dengan kecaman netizen.

Terdahulu, A.Aida mula mengenakan hijab selepas berkahwin pada Julai 2018 dengan pelakon, Ariff Aziz. Bagaimanapun, perkahwinan mereka hanya bertahan selama sembilan bulan sebelum mengambil keputusan untuk bercerai pada April tahun lalu.

Advertisement