Written by Bella | July 25th, 2019

Baru-baru in, pelakon Syafie Naswip mengesahkan ikatan pertunangannya dengan pelakon baharu, Aishah Azman sudah terlerai.

Aishah ketika dihubungi pihak media berkata, dia buat masa ini memerlukan masa untuk bersendirian dan tidak dapat memberikan sebarang kenyataan lanjut mengenai perpisahan mereka.

Buat masa ini, saya perlukan masa untuk bersendirian. Saya sangat bersyukur dengan petunjuk yang Allah SWT berikan itu. Soal cinta ini saya ketepikan dahulu sebab sekarang ini saya akan teruskan memberi tumpuan sepenuhnya pada karier seni saya sahaja.

Doakan yang terbaik untuk kehidupan saya akan datang untuk lebih ke hadapan dan berjaya dalam kerjaya saya.

Terdahulu, Syafie berkata keputusan untuk membawa haluan masing-masing dibuat atas persetujuan bersama selepas berdepan dengan dugaan berat. Bagaimanapun, Syafie menegaskan ikatan pertunangan yang putus itu bukan disebabkan orang ketiga dan pihak keluarga.

Mereka mengikat tali pertunangan pada 7 April lalu dan merancang untuk bernikah pada hujung tahun ini.

Sumber Berita : mStar Online

12 responses to Syukur Allah SWT Beri Petunjuk – Aishah Azman, Bekas Tunang Syafie Naswip

  1. Anonymous says:

    perlu ke pulangkan brg..or cincin..or rantai jika masa brtunng dulu ada..
    skrg ni brg mahal tau. Jgn syarat bertunag byk kali, putus je, kalau dh 5 kali bertunang, dh 5 cincin dpt..huhuhuhu

    • Anonymousjugak says:

      Depends la kalau lelaki kedekut atau sengkek dia mintak balik bukan kata cincin aja semua, kalau lelaki baik dia tak mintak apapun…

    • minah jambu say NO to drugs says:

      petunjok ape tu?

    • anon says:

      depends pada keadaan dan cerita
      kalau perempuan yg buat hal …dia kena pulangkan lah
      kalau lelaki buat hal ..pun pulangkan juga
      kalau dedua baik hati dan bersedekah ..sedekah kan sahaja
      contoh :
      kalau di awal pertunangan pihak lelaki dah bagi sepruh duit hantaran ..tup tup perempuan buat hal …..dah tu kau nak sedekahkan ke duit tu saja ..enjoy katak lah perempuan tu …dah tentu harus pulangkan ..

  2. Anonymous says:

    mana gossip bekas bini Sultan..si Oksana tu, khabarnya..masih byk lgi berbunyi2 selepas anak bkn DNA baginda di umumkan..

    aduh..gila ke apa..

  3. unknown says:

    sebab tu dek, x perlu gah2 sgt time bertunang…. relax2 sudeh

  4. ecah 50 seng says:

    poyo je ni ….

  5. aisyah says:

    Bukan jodohnya lagi, jangan bersedih. Kelak Allah akan hadiahkan yang lebih baik.

  6. Anonymous says:

    Hurmm… Biasalah tu, kalau putus tunang memang kena pulangkan cincin. Cincin sahaja dan bukan barang-barang lain ye, macam kek atau coklat tu tak perlu pun nak pulangkan, sebab apa yang pihak perempuan berikan kepada pihak lelaki lagi bayak. Macam aku dulu tunang lelaki minta putus tunang, aku cuba nak pertahankan macam mana sekali pun dia minta putus juga, nak mencabar sangat kan. Nahh ambik kau, tak dapat nikah dengan kau pun aku tak mati pun.

  7. Sajay says:

    Klu dah kunyit.. Lama2 kantoi. Nasib baik x sempat kahwin.. Klu x kena liwat

Tinggalkan Komen Anda Di Sini