July 25th, 2019

Baru-baru in, pelakon Syafie Naswip mengesahkan ikatan pertunangannya dengan pelakon baharu, Aishah Azman sudah terlerai.

Aishah ketika dihubungi pihak media berkata, dia buat masa ini memerlukan masa untuk bersendirian dan tidak dapat memberikan sebarang kenyataan lanjut mengenai perpisahan mereka.

Buat masa ini, saya perlukan masa untuk bersendirian. Saya sangat bersyukur dengan petunjuk yang Allah SWT berikan itu. Soal cinta ini saya ketepikan dahulu sebab sekarang ini saya akan teruskan memberi tumpuan sepenuhnya pada karier seni saya sahaja.

Doakan yang terbaik untuk kehidupan saya akan datang untuk lebih ke hadapan dan berjaya dalam kerjaya saya.

Terdahulu, Syafie berkata keputusan untuk membawa haluan masing-masing dibuat atas persetujuan bersama selepas berdepan dengan dugaan berat. Bagaimanapun, Syafie menegaskan ikatan pertunangan yang putus itu bukan disebabkan orang ketiga dan pihak keluarga.

Mereka mengikat tali pertunangan pada 7 April lalu dan merancang untuk bernikah pada hujung tahun ini.

Sumber Berita : mStar Online

12 responses to “Syukur Allah SWT Beri Petunjuk – Aishah Azman, Bekas Tunang Syafie Naswip”

  1. Sajay says:

    Klu dah kunyit.. Lama2 kantoi. Nasib baik x sempat kahwin.. Klu x kena liwat

    • Anonymous says:

      Ada bukti ke dia kunyit?? Pernah awak tgok dia bt benda x senonoh tu ke, xtakut jatuh fitnah ke

  2. Anonymous says:

    Hurmm… Biasalah tu, kalau putus tunang memang kena pulangkan cincin. Cincin sahaja dan bukan barang-barang lain ye, macam kek atau coklat tu tak perlu pun nak pulangkan, sebab apa yang pihak perempuan berikan kepada pihak lelaki lagi bayak. Macam aku dulu tunang lelaki minta putus tunang, aku cuba nak pertahankan macam mana sekali pun dia minta putus juga, nak mencabar sangat kan. Nahh ambik kau, tak dapat nikah dengan kau pun aku tak mati pun.