Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Syukur Allah SWT Beri Petunjuk – Aishah Azman, Bekas Tunang Syafie Naswip

Baru-baru in, pelakon Syafie Naswip mengesahkan ikatan pertunangannya dengan pelakon baharu, Aishah Azman sudah terlerai.

Advertisement

Aishah ketika dihubungi pihak media berkata, dia buat masa ini memerlukan masa untuk bersendirian dan tidak dapat memberikan sebarang kenyataan lanjut mengenai perpisahan mereka.

Buat masa ini, saya perlukan masa untuk bersendirian. Saya sangat bersyukur dengan petunjuk yang Allah SWT berikan itu. Soal cinta ini saya ketepikan dahulu sebab sekarang ini saya akan teruskan memberi tumpuan sepenuhnya pada karier seni saya sahaja.

Doakan yang terbaik untuk kehidupan saya akan datang untuk lebih ke hadapan dan berjaya dalam kerjaya saya.

Advertisement

Terdahulu, Syafie berkata keputusan untuk membawa haluan masing-masing dibuat atas persetujuan bersama selepas berdepan dengan dugaan berat. Bagaimanapun, Syafie menegaskan ikatan pertunangan yang putus itu bukan disebabkan orang ketiga dan pihak keluarga.

Mereka mengikat tali pertunangan pada 7 April lalu dan merancang untuk bernikah pada hujung tahun ini.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Sajay

    July 29, 2019 at 7:48 am

    Klu dah kunyit.. Lama2 kantoi. Nasib baik x sempat kahwin.. Klu x kena liwat

    • Anonymous

      July 29, 2019 at 9:46 am

      Ada bukti ke dia kunyit?? Pernah awak tgok dia bt benda x senonoh tu ke, xtakut jatuh fitnah ke

  2. Anonymous

    July 29, 2019 at 2:43 am

    Hurmm… Biasalah tu, kalau putus tunang memang kena pulangkan cincin. Cincin sahaja dan bukan barang-barang lain ye, macam kek atau coklat tu tak perlu pun nak pulangkan, sebab apa yang pihak perempuan berikan kepada pihak lelaki lagi bayak. Macam aku dulu tunang lelaki minta putus tunang, aku cuba nak pertahankan macam mana sekali pun dia minta putus juga, nak mencabar sangat kan. Nahh ambik kau, tak dapat nikah dengan kau pun aku tak mati pun.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top