Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Syatilla Melvin Hanya Kawan Rapat – Shaheizy Sam

Dalam dunia selebriti Malaysia, Abang Nara sering tertanya-tanya mengapakah Shaheizy Sam sampai ke hari ini masih belum mempunyai kekasih. Malah jarang sekali mendengar sebarang gosip cinta membabitkan dirinya. Tup-tup baru-baru ini Shaheizy Sam dikaitkan dengan Syatilia Melvin.

syatilia melvin

Advertisement

Mungkinkah Syatilia Melvin berjaya mencuri hati Shaheizy Sam? Buat masa ini, Sam mengakui yang dia selesa berkawan rapat dengan Syatilia. Kata Shaheizy Sam kepada MStar Online:-

Saya selesa berkawan rapat dengan dia kerana sikapnya yang memahami. Dia tidak pernah bertanya itu dan ini mengenai kerja saya kerana dia faham dan sokong apa yang saya lakukan. Namun, saya tidak mahu memikirkan secara serius mengenai persahabatan kami pada waktu ini. Segalanya masih terlalu awal.

Syatilia Melvin baru berumur 21 tahun dan merupakan salah seorang finalis Dewi Remaja 2010. Abang Nara boleh faham sekiranya Shaheizy Sam terpikat dengan Syatilia. Syatilia memang cantik bangat orangnya. Ditanya mengenai dakwaan sama ada betul dia sudah bertemu dengan keluarga Syatilia, Sam berkata:-

syatilia melvin

Maaf, saya tidak dapat komen sejauh mana rapatnya hubungan saya dan Syatilla. Cukuplah, saya katakan kami berkawan. Banyak hati yang perlu saya jaga, jadi lebih manis jika saya tidak bercakap lebih lanjut.

Kalau betul Sam dan Syatilia bercinta pun apa salahnya kan? Umur Sam pun sudah mencecah 30 tahun. Sudah sesuai sangat untuk mendirikan rumahtangga. Tak ke gitu? Apa pendapat anda?

P.S: Bungkusan yang menarik dan pelik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 Comments

  1. Cik Embun

    November 19, 2012 at 12:06 pm

    abis Yana???

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama