“Syarat Kerja Kena Tahan Maki Tu”, Wanita Bengang Pekerja Restoran Tak Hiraukan Aduan Dari Pelanggan

Kehidupan

“Syarat Kerja Kena Tahan Maki Tu”, Wanita Bengang Pekerja Restoran Tak Hiraukan Aduan Dari Pelanggan

Baru-baru ini, seorang wanita berkongsikan pengalaman tidak menyenangkan yang dilaluinya semasa menjamu selera di sebuah restoran. Menurutnya, dia terpaksa melalui suasana yang tidak selesa apabila pekerja di restoran tersebut tidak henti-henti membersihkan kedai semasa dia menjamu selera.

“Kalau makan mana-mana restoran, pantang betul aku tengah makan staff sibuk sapu sampah, vacuum bagai depan kita.”

facebook

Advertisement

Walaupun sudah beberapa kali membuat aduan kepada pekerja di restoran tersebut, mereka seolah-olah tidak menghiraukan aduannya itu walaupun sudah dimarahi. Dia juga memberitahu perkara itu berlanjutan lama dan bukanlah di dalam tempoh masa yang singkat.

restoran

Nampaknya para pekerja memang betul-betul mengamalkan syarat-syarat bekerja di situ iaitu TAHAN MAKI. Tetapi kalau sampai tahap begini, tak boleh juga. Apa-apa pun, keselesaan pelanggan patut diberikan keutamaan.

Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook & Twitter Amazingnara untuk mendapatkan berita sensasi dan terkini di seluruh dunia.

Sumber

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...