March 24th, 2015

Meskipun tidak mengakui sedang bercinta, Uqasha Senrose dan Syafiq Kyle sering kelihatan bersama.  Namun, mereka khabarnya telah berpisah apabila Uqasha dikatakan sedang rapat dengan seorang pelakon baru Ben Ali.

 Terbaru, Syafiq didakwa pernah memukul Uqasha sehingga mendatangkan kecederaan pada wajah pelakon wanita tersebut. Mendengar pertuduhan tersebut, Syafiq merasa agak terkejut dan menegaskan ia sama sekali tidak betul serta tida mahu mengambil pusing terhadap hal yang remeh temeh seperti ini.

Tidak ada gunanya saya menghabiskan tenaga dengan melayan gosip murahan seperti itu kerana saya sendiri pun tidak tahu dari mana datangnya asas cerita berkenaan. Banyak benda yang tidak benar dilaporkan tentang saya dan yang terbaharu ini tiada bezanya kerana ia remeh dan mengarut.

Menjawab persoalan tentang hubungan mereka yang sudah berakhir dan Uqasha sudah menjalinkan hubungan cinta bersama Ben Ali, Syafiq berkata hubungan mereka masih lagi baik dan memberitahu Uqasha dan Ben sudah lama berkawan baik.

Uqasha dan Ben sudah berkawan baik sebelum kami kenal lagi malah saya sendiri rapat dengan pemuda itu. Dakwaan mereka bercinta adalah tidak benar dan gosip itu saya anggap bersifat kebudak-budakkan kerana ia hanya berdasarkan telahan tanpa sebarang bukti kukuh.

Jika benar Uqasha Senrose telah dipukul oleh Syafiq Kyle, tentu sahaja beliau sudah memaklumkan perkara tersebut kepada pihak berkuasa dan tidak lagi berhubung dengan aktor tersebut. Tak bestlah kalau seorang lelaki itu memukul wanita bukan? Itu namanya lelaki dayus dan sebenarnya mereka merasa takut jika orang lain yang menindas mereka. Ewah..

Sumber Berita: mStar Online


Comments are closed.

Loading...