Sweetnya Pasangan “Beauty & The Beast” Ini, Belakang Hospital Pun Jadilah..

Trending

Sweetnya Pasangan “Beauty & The Beast” Ini, Belakang Hospital Pun Jadilah..

“Apa nak jadi dengan budak-budak zaman sekarang?” demikian respon netizen terhadap gambar viral pelajar lelaki dan perempuan didapati bercumbuan di belakang hospital.

Advertisement

Individu yang merakam dan memuat naik gambar berkenaan berkata, kejadian itu berlaku di belakang Hospital Betong, lebih kurang jam 5 petang, ketika dia sedang menunggu di dalam kereta.

“Sweet betul ‘Beauty and The Beast’ ini yang sanggup buat perkara yang tidak sepatutnya di tempat orang sakit. Sudahlah masih memakai pakaian sekolah, tetapi dah berani buat begini di belakang tempat dialisis.

“Orang lain nak cuci buah pinggang, mereka berdua pula cuci mulut dan air liur. Nampak sangat lelaki itu lebih muda dari perempuan terbabit,” tulisnya.

Augustine kesal, anak-anak muda zaman ini tidak berakhlak menyebabkan ada yang sanggup menjual maruah diri demi keseronokan.

Malah, beliau tidak menolak gejala sosial ini berlaku berpunca dari pendedahan media sosial yang tidak terkawal menyebabkan golongan muda terpengaruh dan suka mencuba sesuatu yang baru sehingga mengadai akhlak mereka sendiri.

“Bukan nak menjatuhkan maruah mereka tetapi cuma nak bagi kesedaran bagi adik-adik yang masih bersekolah.

“Ibu bapa bersusah payah mencari rezeki halal untuk sekolahkan anaknya, tetapi dua manusia ini pula mensia-siakan usaha ibu bapa dengan melakukan perkara-perkara yang haram. Insaflah,” katanya.

Sumber : Augustine Bayinz

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    April 7, 2017 at 8:48 am

    yang merakam tu tegur diorang ke tak??

Loading...