September 5th, 2013

Salah satu waktu yang paling gembira bagi setiap manusia ialah ketika menerima gaji. Wajah tersenyum girang apabila baki akaun bank tiba-tiba bertambah. Sayangnya kegembiraan itu tidak bertahan lama. Selang sejam selepas itu, hampir habis duit gaji tersebut kerana membayar bil-bil.

suria fm suria bayarkan

Bil elektrik, bil air, kredit kad, ansuran kereta, ansuran rumah dan macam-macam lagilah. Katakan gaji RM3,000 setiap bulan, tup-tup lepas bayar semua bil tinggal RM500 je untuk buat belanja. Tak ke sedih? Terus rasa down sepanjang hari sampailah hari gaji yang seterusnya.
suria fm suria bayarkanRasanya semua orang pun ada masalah sebegini kot. Itulah sebabnya Abang Nara nak bagitau korang satu berita gembira yang sangat awesome!!! Radio Suria FM yang berfrekuensi di 105.3fm nak tolong korang bayarkan bil-bil itu semua dalam peraduan Suria Bayarkan. Mereka dah sediakan RM50,000 untuk bantu pendengar-pendengar mereka yang bertuah. Best kan?
suria fm suria bayarkanMacam mana korang nak dapat peluang untuk dibayarkan bil oleh Suria FM nie? Senang je caranya. Cuma perlu layari www.suriafm.com.my dan uploadkan gambar-gambar bil korang di situ. Kesemua jenis bil boleh termasuklah bil membeli rumah. Lepas dah upload, pastikan korang dengar segmen Ceria Pagi, Ceria Suria atau Santai Ceria dan Ceria Petang untuk pastikan nama korang terpilih atau tidak.
suria fm suria bayarkanKatakanlah deejay Suria FM sebut nama korang, jangan melompat kegembiraan terlebih dahulu. Pastikan dalam tempoh masa 15 minit, korang telefon diorang balik. Sila hafal nombor telefon Suria FM iaitu 03-77242115 dan jawab beberapa soalan ringkas mengenai Suria FM untuk peluang bil-bil korang dibayar.suria fm suria bayarkanPeraduan ini bermula 2 September sehingga 27 September kelak. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Upload je gambar bil-bil anda di www.suriafm.com.my dan teruskan mendengar Suria FM untuk mengetahui sama ada anda terpilih atau tidak. Kalau terpilih, bolehlah guna duit gaji anda untuk simpanan atau bagi lebih sikit kat mak ayah. Tak gitu? Info lanjut layari laman web peraduan Suria Bayarkan.


Comments are closed.

Loading...