September 12th, 2019

Umum mengetahui betapa bahagianya pelakon Intan Najuwa bersama tunangnya. Ibarat belangkas dah mereka berdua, selalu sahaja berkongsi foto-foto manis ketika “dating”.

intan najuwaBagaimanapun, pasangan ini terpaksa berjauhan sebentar disebabkan tuntutan kerja. Intan menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa rindu yang teramat sangat kepada tunang tercinta. Sempat juga Intan berpesan kepada tunangnya jangan “nakal” semasa ketiadaannya.

intan najuwa rindu tunang

Biasalah tu, bukan mudah untuk menahan rindu terhadap insan tercinta, apatah lagi kalau sedang diulit bahagia dan hati berbunga-bunga.

Sumber Berita : Media Hiburan


35 responses to “Sukar Berjauhan, Intan Najuwa Akui Terlalu Rindukan Tunang”

  1. Aida says:

    Orang bodoh jer tak mahu hidup senang.
    ..typukal melayu..dengki dan kianat tak boleh dpisahkan..Ingat..cinta jer..tk boleh nk jamin sangat bahagia..so..aper…org lain dapat…doakan jer yg baik baik..

    • Anonymous says:

      Besok ko dah loyot, rabak dan ber madu.. jgn ckp “sampai hati you memperdua kan i“ pulok ye!!!

    • Anonymous says:

      cinta berlandaskan harta mmg x kemana.. besok ko dah lunyai menggelebeh anak 2-3… dia rimas dia ada duit x tahu nk buat apa..dia cari je lubang baru, tayang kereta mcm ko dulu2.. bergetah yg xde komitment senang x pening kepala service pun mantop dri ko bini tua yg kerepot berlemak mcm ahli sumo!

  2. Anonymous says:

    36 vs 22 beb… duit berkepuk. Pakcik seronok dapat pucuk muda.

  3. faraj says:

    Virus Ruhainies… besok diusung ke London la ko sis. Wakaka

  4. Geli says:

    Bukan ada kes dadah ke pompuan no dulu ….tu pun masih ada org nak ….

  5. Mcm Kimmax says:

    Ruhainese no 2 …. Kera dapat jantan ….dia saja lah ada tunang…..

Loading...