September 12th, 2019

Umum mengetahui betapa bahagianya pelakon Intan Najuwa bersama tunangnya. Ibarat belangkas dah mereka berdua, selalu sahaja berkongsi foto-foto manis ketika “dating”.

intan najuwaBagaimanapun, pasangan ini terpaksa berjauhan sebentar disebabkan tuntutan kerja. Intan menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa rindu yang teramat sangat kepada tunang tercinta. Sempat juga Intan berpesan kepada tunangnya jangan “nakal” semasa ketiadaannya.

intan najuwa rindu tunang

Biasalah tu, bukan mudah untuk menahan rindu terhadap insan tercinta, apatah lagi kalau sedang diulit bahagia dan hati berbunga-bunga.

Sumber Berita : Media Hiburan


35 responses to “Sukar Berjauhan, Intan Najuwa Akui Terlalu Rindukan Tunang”

  1. jurgen klopp says:

    awek gedik….rank no 2 selepas si cumi cumi cumi tuh…fak!

  2. lulu berapi says:

    berita apa ni deyy???

  3. ikan says:

    biarlah dia nak kawin sapa pun. muka buruk ke poket tebal ke orang tua ke. nanti dia jugak yg kena hadap kena layan kena kangkang. bukannya korang pun. dah dia selera orang tua poket tebal. klu korang selera jugak korang cari lah sendiri.

Loading...