Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sukar Berjauhan, Intan Najuwa Akui Terlalu Rindukan Tunang

intan najuwa tidak hormat tunang

Umum mengetahui betapa bahagianya pelakon Intan Najuwa bersama tunangnya. Ibarat belangkas dah mereka berdua, selalu sahaja berkongsi foto-foto manis ketika “dating”.

intan najuwaBagaimanapun, pasangan ini terpaksa berjauhan sebentar disebabkan tuntutan kerja. Intan menerusi akaun Instagramnya meluahkan rasa rindu yang teramat sangat kepada tunang tercinta. Sempat juga Intan berpesan kepada tunangnya jangan “nakal” semasa ketiadaannya.

Advertisement

intan najuwa rindu tunang

Biasalah tu, bukan mudah untuk menahan rindu terhadap insan tercinta, apatah lagi kalau sedang diulit bahagia dan hati berbunga-bunga.

Sumber Berita : Media Hiburan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

35 Comments

  1. jurgen klopp

    September 13, 2019 at 3:21 pm

    awek gedik….rank no 2 selepas si cumi cumi cumi tuh…fak!

  2. lulu berapi

    September 13, 2019 at 9:18 am

    berita apa ni deyy???

  3. ikan

    September 12, 2019 at 11:52 pm

    biarlah dia nak kawin sapa pun. muka buruk ke poket tebal ke orang tua ke. nanti dia jugak yg kena hadap kena layan kena kangkang. bukannya korang pun. dah dia selera orang tua poket tebal. klu korang selera jugak korang cari lah sendiri.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top