Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suka Hati Aku Lah Anak Aku, Tak Payah Tunjuk Bijak Pandai Sangat – Fasha Sandha ‘Sound’ Netizen

Pelakon Fasha Sandha sebelum ini dipuji ramai kerana tidak segan membawa anak-anaknya menaiki pengangkutan awam, bukan sahaja dapat merasai suasana yang baru dan seronok, mereka juga dapat menikmati pemandangan sekeliling yang indah.

Hujung minggu lalu, Fasha telah membawa anak-anaknya pulang ke kampung dengan menaiki kereta api (ETS) untuk pulang ke kampungnya di Perlis. Bagaimanapun, tindakan Fasha mendukung kedua-dua anaknya sambil mengundang kritikan netizen.

Advertisement

Adalah ‘nasihat-nasihat’ yang agak melampau sehingga mendakwa Fasha mengabaikan keselamatan anak-anaknya.  Tidak hanya berdiam diri, Fasha membidas kritikan tersebut dan tampil dengan penjelasan agar tiada yang terus salah faham.

Tidak salah kalau hendak menegur sesuatu ataupun berikan komen, tetapi pastikan ia dilakukan dengan cara yang lebih berhemah. Sebagai seorang ibu, pastinya Fasha tahu apa baik dan buruk buat cahaya matanya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

94 Comments

  1. Anonymous

    October 16, 2018 at 9:31 am

    aku tgk anak dia yg pompuan tu mcm takut..yg laki tu pulak dh besar..apehal nk berdukung..patutnya boleh dukung yg kecik..yg besar pimpin je…..tgk fasha jln pun slow n steady je…patutnya klau rushing ada lari2 anak, ni x mcm nk cpt pun…artis biasalaaaa….propaaa

  2. tecit

    October 16, 2018 at 9:20 am

    Betol tu. Anak2 aku pon 2 orang dlm kete dedua nk duduk kt aku. kene riba sebelah2. dah dpt sorg sebelah peha pon masih nk begadoh lg yg tu tolak yg ni yg ni tolak yg tu. org luar xkan phm klu kte xckp. depa tau eeee burok btoi bapaknye tlg laa dukung ank tu skett. anak awak jugakk. pdhl budak mmg ade mase2 dorang just nk manje2 dgn ibu je. kdg2 nak kt ayah dua2. sbnrnye dorang jeles sesame dorang. mmg kalau abg g kt ayah, adik pon nk kt ayah. sian fasha.

  3. Anonymous

    October 16, 2018 at 7:45 am

    aku rase tak salah kot ape fasha buat…biase la tu emak dukung anak…tak pernah tgk ke…ape yg peliknye…aku pernah tgk ade emak dukung anak kiri kanan pastu kat bawah ade lagi 2 3 org anak2 die ikut jalan sama sambil pegang baju mak nye…tapi sebab mak tu bukan artis, so ape org peduli…ape la korang ni sume salah di mate korang…bg aku ape yg betul tetap betul n ape yg salah tetap salah walaupun sape org tu…

  4. Anonymous

    October 15, 2018 at 10:35 pm

    semoga dia dapat watak utama superwomen dan dapat kutipan tertinggi 50juta.. cia cia cia

  5. Anonymous

    October 15, 2018 at 9:21 pm

    Biarlah dia… jatuh, mati itu semua atas tangan dia..dia emak bdk2 tu.. nanti cakap sdh takdir je…. tak perlu kisah org yg x blh di tegur… tengok je anak perempuannya mcm pelacur kanak2 dia dan aidil peluk coum di khalayak ramai pakaian nya lagi….. dia ckp hanya antara dia dan tuhan….. kalau apa2 berlaku kpd anak2nya lari saja nanti kita di tuduh mcm2….. dah maknya lahir anak dari perut …. ertinya org hebat saja boleh buat mcm itu

Loading...
To Top