Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suka Bau Ketiak Isteri, Ayda Jebat Dedah Nabil Mahir Suka Bermanja 24 Jam

Bahagia sungguh melihatkan pasangan yang baru sahaja mendirikan rumah tangga pada awal Januari lalu apabila mereka berdua tidak lokek berkongsikan momen-momen istimewa di media sosial terutamanya Instagram untuk tatapan peminat.

Ayda Jebat dan NabilSumber : Instagram Ayda Jebat  

Sering memuat naik video dan foto bahagia bersama, Ayda semalam ada mengemas kini akaun Instagramnya dan turut mendedahkan perangai pelik suaminya itu iaitu Nabil Mahir.

Advertisement

Kata Ayda, Nabil suka menghidu ketiaknya di masa lapang. Wah, betul-betul pelik ni!

Jika sebelum ini penyanyi lagu Pencuri Hati itu ada memberitahu bahawa Nabil gemar mencium pipinya untuk tempoh yang lama, nampaknya perkongsiannya kali ini ternyata mencuri perhatian netizen.

Ayda Jebat dan Nabil MahirSumber : Instagram Ayda Jebat  

Ada warga maya yang beranggapan IG Story pelakon drama Pinjamkan Hatiku untuk sebagai keterlaluan untuk ditayangkan di media sosial dan bertindak untuk tampil memberi kritikan mengenai perbuatan itu.

Komen IGSumber : Twitter  

Mengimbas kembali, Ayda Jebat dan Nabil Mahir telah diijabkabulkan dengan sekali lafaz pada tanggal 1 Januari 2021 yang lalu setelah lapan bulan mengikat tali pertunangan.

SUMBER : Instagram Ayda Jebat
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. khalid

    January 31, 2021 at 4:12 pm

    bodoj tak ada adab langsung. malu lah sikit

  2. Cempaka Biru.

    January 31, 2021 at 10:06 am

    Isshh…apa la rasa keluarga kedua2 pihak bila baca cerita ni..
    Kita pun rasa malu nak baca….

  3. Anonymous

    January 30, 2021 at 11:39 pm

    Mungkin kurang bab hukum, cerita dlm kain nk dedah pd netizen, bila netizen tegur marah pulak.
    Cerita atas katil xtunjuk ke?

  4. Mamamia

    January 30, 2021 at 6:29 pm

    Benda benda dalam kain ni tak payah la dipertontonkan pada umum…aduhaiii…dunia artis….

  5. Ra

    January 30, 2021 at 1:25 pm

    Lucahnya….tapis walau dah halal tp haram dipertontonkan

    • brunes

      January 30, 2021 at 4:09 pm

      ini soft porn ke? sakai perempuan ni mcm dia sorg je ada somi

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top