March 11th, 2019

Bekas penyanyi nasyid, Suhaimi Saad kembali lagi mencetuskan sensasi apabila memuat naik poster seminar yang dianjurkannya.

Menerusi butiran didalam poster tersebut, seminar itu adalah tentang ilmu keibubapaan dan pendidikan awal  kanak-kanak yang akan diadakan pada 31 Mac ini dengan bayaran sebanyak RM 269, terhad untuk 20 peserta sahaja.  Beberapa topik hangat seperti isu vaksin dan kajian bumi rata juga akan dibincangkan.

Isteri dan anak-anak beliau pula akan menjadi penampilan istimewa di seminar itu. Bukan itu sahaja, Suhaimi turut akan menyanyi di seminar itu.

Tentunya pengajuran ini mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang kurang senang dengan tindakannya itu.

Kata Suhaimi, beliau mendapat idea untuk menganjurkan program tersebut selepas ramai yang meminta nasihat serta pandangannya tentang cara mendidik anak-anak terutam sekali berkaitan dengan isu belajar dari rumah.

Sumber Berita : mStar Online


94 responses to “Suhaimi Saad Anjur Seminar Keibubapaan, Bincang Isu Vaksin Dan Kajian ‘Flat Earth’”

  1. Anonymous says:

    sesat lagi mnyesatkan.. perosak dan merosakkan.. kena ada undang-undang setiap penceramah kena ada sijil kebenaran dan perlu diperbaharui.. sebab impak dia besar kepada mentaliti masyarakat.. kalau kau bawa ajaran sesat dan menyeleweng, tangkap je masuk lokap.. menganiaya keluarga sendiri.. dah lar tak sekolahkan anak, tak suntik vaksin.. dah besar anak tu, mahu dia salahkan ko seumur hidup.. baru kau tahu erti penyesalan.. tapi dah terlambat.. hidup lar dengan ego ko tu.. dengan ilmu sesat ko.. dengan sifat pemalas ko.. dengan sikap ambil mudah ko.. useless man..

  2. Elly says:

    Sdr suhaimi, kalau sdr tak kesian kat diri sendiri, tolonglah kesiankan anak-anak sdr. Malu diorang nnt in the future dgn ejekan orang ramai atas kesilapan sdr sendiri.

  3. Anonymous says:

    bodoh gila sape yg bayor RM2xx utk jawapan bentuk bumi…bodoh simpan sikit…

  4. faraj says:

    Satu jer nk Ckp….tgk anak2 mereka jauh Kucing 100 kali ganda lagi Comel…!!! so maksud nya dh mak Bapak hodoh memang org Kutuk lah..!!!! kalo Sheikh Muzaffa blom bercakap pun dh tergoda..!!! itu lah beza nya Tuhan cipta kan manusia Bodoh dan Hodoh mcm mereka ni…….

  5. black maria says:

    kepundekan apekah ini???

Loading...