March 14th, 2018

Masih lagi mengenai Sufian Suhaimi dan kisah putus tunangnya, kali ini  beliau menolak dakwaan netizen yang mengatakan apa yang berlaku adalah pembalasan buat dirinya kerana meninggalkan bekas kekasih demi mengejar cinta Elfira Loy.

Buat Sufian, ia adalah cara Tuhan untuk memberikan teguran dan bukanlah kerana kesilapan lalu dalam hubungan cinta sebelum bertemu dengan Elfira.

Bagi saya, apa yang dilalui itu adalah cara Tuhan menegur dan beri peringatan kepada saya. Bahkan, pada masa sama saya juga yakin ada hikmah yang baik buat saya nanti.

Terdahulu, netizen mengecam Sufian sebagai seorang yang lupa diri dan sanggup meninggalkan wanita yang banyak menyokong beliau ketika masih belum popular untuk bercinta dengan seorang selebriti. Namun, Sufian menjelaskan hubungan beliau dengan bekas kekasih sudah lama berakhir sebelum beliau mengenali Elfira.

Sumber Berita : Harian Metro




63 responses to “Sufian Suhaimi Nafi Putus Tunang Balasan Tinggalkan Bekas Kekasih Demi Elfira”

  1. aku yg rasional says:

    Saye nk mntk maaf kt awk ss. bru td bc statement manager awk… sHmm.. cin plak kat awk jd mangsa keadaan.. bertabahlah. sy yakin ada jodoh yg terbaik utk awk…

  2. Kiah propa says:

    Pengajaran : jangan dok menggatal menggeletis miang baru je bercinta terus nak bertunang! Kan dah padan muka. Lqin kali kenal hati budi family lama dlum ni tak, org lain bertunang nk kawen, korang pn sama. Bertunang dh mengalahkan org nak bersanding! Nak ikut sgt trend. Hamik ko..pafan muka dua2

Loading...