Written by Bella | June 14th, 2019

Isu tersebarnya rakaman video lucah dua orang lelaki mengaitkan nama seorang ahli politik cukup hangat diperkatakan sejak kebelakangan ini, turut tampil memberikan pandangannya mengenai perkara tersebut adalah penyanyi Sufian Suhaimi.

Sufian menerusi akaun Twitternya menemplak isu penyebaran video lucah tersebut. Katanya, golongan muda mahu melihat pihak kerajaan mahupun pembangkang membangunkan negara.  Sufian akui beliau sudah bosan melihat budaya permainan politik lucah.

Status Sufian mendapat perhatian ramai dan rata-rata netizen bersetuju dengan pendapatnya itu.

Mungkin benar apa yang dikatakan oleh Sufian, sering kali kita dengar tentang pelbagai kontroversi dan skandal seks melibatkan ahli politik sehingga rakyat sudah bosan. Apa pula pendapat anda?

8 responses to Sufian Suhaimi Bosan Dengan Politik Lucah

  1. faraj says:

    Politik bukan Lucah lah….!!! Politik Lucu….lah…

    2

    0
  2. faraj says:

    Yg Hairan tu… Hazid ni mcm Hero plak dari Lee Chong Wei yg nk bersara tu…(Hero)…hmmmm

    3

    0
  3. Anonymous says:

    rakyat tak leh isu lucah, maka menterilah buat ye..kihkihkihkih

    1

    0
  4. Anonymous says:

    DIK BENDA YG PATUT DI PERBETULKAN JGN DI ANGGAP REMEH..HARUS DI HAPUSKAN..YG SALAH TETAP SALAH..

    0

    5
  5. pakatunhancing says:

    x yah sembang politik la pian..
    ko tu putus tunang pun x leh move on..

    1

    0
  6. Anonymous says:

    aku lg bosan dgn kisah ko y x blh move on tu pian….teringat persembahan ko kat AJL thn lalu…meluat aku…wlpn ko ckp x dituju pd sesiapa tp cara ko tu x move on…haarrggtuiii…

    1

    0

Leave a Comment

Optional