Written by Bella | November 7th, 2019

Baru sahaja menimang cahaya mata pada 1 Oktober lalu, tentunya ia anugerah terindah buat pelakon Elfira Loy dan suaminya, Faris Khairol Anuar.

elfira loy

Elfira juga sering memuat naik pekembangan terkini dan detik-detik manis bersama anak sulungya, Muhamad Rayyan Khalaf menerusi akaun Instagram.

Baru-baru ini, Elfira ada berkongsi foto dirinya mengucup Muhamad Rayyan. Mengabdikan momen ibu dan anak.

elfira loy

Bagaimanapun, ada segelintir netizen kurang senang apabila aktres itu membahasakan dirinya sebagai kakak. Agak tidak manis kerana tarafnya adalah ibu kepada Muhamad Rayyan.

elfira loyelfira loyelfira loyelfira loy

Namun, menerusi ruangan komen di Instagram, Elfira berkata dia masih tidak percaya sudah bergelar ibu dan mengakui  masih tersasul membahasakan dirinya sebagai kakak.

elfira loyBiasalah, kali pertama menjadi ibu, memang kadang-kadang tidak percaya sudah ada anak. Relaks, kami rasa Elfira cuma bergurau sahaja dan tiada niat apa-apa pun.

4 responses to Sudah Bergelar Ibu, Netizen Kritik Elfira Loy Bahasakan Diri Kakak

  1. Anonymous says:

    alahai Nara.. cerita mcm ni pun nk up
    netizen pun 2×5 perangai gitu lah..

    next

  2. hello says:

    so? nak kena buat apa ni? Menari keliling tiang ke?

  3. ninie says:

    eh..dah beranak kot.xkan tak sedar diri lagi bergelar ibu.sifat keibuan mana..

  4. sekerap says:

    poyo je lebih

Tinggalkan Komen Anda Di Sini