Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sudah Bergelar Ibu, Netizen Kritik Elfira Loy Bahasakan Diri Kakak

elfira loy

Baru sahaja menimang cahaya mata pada 1 Oktober lalu, tentunya ia anugerah terindah buat pelakon Elfira Loy dan suaminya, Faris Khairol Anuar.

elfira loy

Advertisement

Elfira juga sering memuat naik pekembangan terkini dan detik-detik manis bersama anak sulungya, Muhamad Rayyan Khalaf menerusi akaun Instagram.

Baru-baru ini, Elfira ada berkongsi foto dirinya mengucup Muhamad Rayyan. Mengabdikan momen ibu dan anak.

elfira loy

Bagaimanapun, ada segelintir netizen kurang senang apabila aktres itu membahasakan dirinya sebagai kakak. Agak tidak manis kerana tarafnya adalah ibu kepada Muhamad Rayyan.

Advertisement

elfira loyelfira loyelfira loyelfira loy

Namun, menerusi ruangan komen di Instagram, Elfira berkata dia masih tidak percaya sudah bergelar ibu dan mengakui  masih tersasul membahasakan dirinya sebagai kakak.

elfira loyBiasalah, kali pertama menjadi ibu, memang kadang-kadang tidak percaya sudah ada anak. Relaks, kami rasa Elfira cuma bergurau sahaja dan tiada niat apa-apa pun.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

4 Comments

  1. sekerap

    November 11, 2019 at 3:42 pm

    poyo je lebih

  2. ninie

    November 8, 2019 at 9:24 am

    eh..dah beranak kot.xkan tak sedar diri lagi bergelar ibu.sifat keibuan mana..

  3. hello

    November 8, 2019 at 9:08 am

    so? nak kena buat apa ni? Menari keliling tiang ke?

  4. Anonymous

    November 7, 2019 at 5:31 pm

    alahai Nara.. cerita mcm ni pun nk up
    netizen pun 2×5 perangai gitu lah..

    next

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top