October 10th, 2019

Lama juga kita tidak dengar sebarang perkembangan terbaru mengenai pelakon Amar Asyraf, jarang juga kita lihat lakonanya di kaca televisyen. Namun, namanya kembali hangat diperkatakan selepas seorang wanita mendedahkan dia sedang menjalin hubungan cinta dengan Amar sejak September tahun lalu.

amar asyraf kahwin lagi

Umum mengetahui Amar sudah mendirikan rumah tangga tetapi tidak ramai yang tahu dia sebenarnya mempunyai dua orang isteri. Fuh!

Menurut wanita itu, dia tahu status Amar yang bergelar suami orang, tetapi pelakon lelaki itu sungguh pandai memikat dan menabur janji manis sehingga akhirnya wanita itu jatuh hati.

amar asyraf

Hubungan mereka semakin serius dan Ammar pernah bertemu dengan keluarga wanita tersebut memohon restu untuk bernikah.

“Pendedahan bukan untuk

kepentingan diri tetapi tidak mahu

perempuan lain jadi mangsa”

amar asyraf playboyamar asyraf

Bukti hubungan cinta mereka

 

amar asyrafamar asyrafamar asyrafamar asyraf

“Akhirnya ada juga yang berani buka cerita

‘playboy’ ni”

ammar asyraf playboyammar asyraf

“Tak sangka Amar Asyraf macam tu,

muka nampak baik”

amar asyraf

Betul-betul mengejutkan juga pendedahan tentang Amar, bukan sahaja soal ingin berkahwin lagi tetapi dakwaan dia gagal menjadi seorang suami yang bertanggungjawab. Apa-apa pun,harapnya Amar dapat tampil memberikan penjelasan sebelum lebih banyak spekulasi liar tercetus.


26 responses to “Sudah Ada Dua Isteri, Wanita Dedah Amar Asyraf Mahu Kahwin Lagi?”

  1. trz says:

    ada link tak apa yang nonny tu ckp? aku igt2 lupa kesnya…

  2. Pemerhati says:

    Kalau kes yg Nonny sedangkan Tu..bukan ke katanya dorang dh terlanjur. Nonny suruh si AA Tu bertanggungjawab? Uihhh berat. Tak tahu pun dh berkawin mamat ni . Siap dh berbini dua. Ingatkan asyraf Muslim.. rupanya Amar Asyraf.

  3. Shadira Ali says:

    Jantan Melayu bajingan, celaka dan murahan macam ni mmg banyak zaman sekarang ni… Tipu pompuan tu, tipu pompuan ni, tabur ayat manis sana sini… Punya la gatal batang berkurap, bernanah, berHIV dia tu… Tabur benih sana sini, pastu abaikan anak bini… Jantan celaka mcm ni mmg tak layak berpoligami… Muka pon hodoh mcm mangkuk jamban pecah, duit pon takde nak tanggung anak bini… Dia goyang telur tabur benih saja… Bini2 dia tu cari duit tanggung hidup dia… Dasar gatal butuh!!!

  4. Cemomot says:

    Muke mcm jamban cmni la slalu curang..da agak dah

  5. Sicantik says:

    Ooo..AA ni lah yg Nonie ada dedahkan cerita dulu. Habis semua AA yg lain terpalit.

Loading...