Suamiku Mungkin Tidak Sempurna, Tapi Dia Sangat Sempurna Di Mataku – Che Ta

Hiburan

Suamiku Mungkin Tidak Sempurna, Tapi Dia Sangat Sempurna Di Mataku – Che Ta

Memang untung betul Zain Saidin dapat isteri macam Rozita Che Wan, bukan sahaja cantik tetapi ada sisi romantisnya juga.

Advertisement

Baru-baru ini, Che Ta berkongsi fotonya bersama suami tercinta dengan bait-bait yang cukup indah. Memuji betapa Zain seorang lelaki yang cukup sempurna di matanya.

Suamiku mungkin tidak sempurna, tapi dia sangat sempurna di mataku.Cewahhhhh. Tak salah puji laki sendiri, jangan  puji laki org sudah.

Perkongsian Che Ta itu mendapat perhatian netizen yang mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke jannah.

Amboi Che Ta, sekali keluar ayat, memang “cair” habis  Zain. Beruntung dapat pujian daripada isteri.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

13 Comments

  1. katakpuru

    July 26, 2019 at 2:55 pm

    Ayat hang yg ckp “mula2 puji laki orang,pastu ngap kat dia ” tu memang Ngata adik sniri ke cheta ka?Ya la adik hang Jaja tu kan pun ngap laki orang jgk kan….

  2. Anonymous

    July 26, 2019 at 2:52 pm

    Lol kokdiang habih …

  3. Anonymous

    July 26, 2019 at 1:48 pm

    sbb ada anak si ecah tu, itulah yg memperkuatkan rumhtangga, kalau x ada anak dgn zain tu, fhm2 jelah. Anak che ta yg lelaki tu..anda boleh fikiran jawapan.

  4. tipahhh

    July 26, 2019 at 1:01 pm

    so wat che ta?

  5. Anonymous

    July 26, 2019 at 11:55 am

    Memang sempurna .” Pucuk Muda”..nasib baik ko ader Duit skit..!! kalau ko Makcik Kantin ko ingat dia nk buat bini…!!!..hmmmm

    • [email protected] Kantin

      July 26, 2019 at 1:04 pm

      Hiiii…Akak ialah akak kantin…ade sape2 seru akak ke???…Kebahagiaan tidak kira darjat…Jika kita Redha/Bersyukur…akan timbul dan rasa nikmat sempurna itu…

    • Get real

      July 26, 2019 at 3:51 pm

      Apa hina sgt akak kantin. Akak kantin aku bawak mercedes yg harga 1juta tu

    • Anonymous

      July 26, 2019 at 9:26 pm

      Mengarut. Kalau ada 0.01 percent

    • minah jambu say NO to drugs

      July 26, 2019 at 11:40 pm

      mak cik kantin pon kalau jambu cute sape yg taknk …tak semesti nye mak cik kantin yg cantek cute jambu nak kena kawin ngan artis tapi tk mustahil..ada laki ke tkde laki ke pompan mesti mau ada duit untok masa depan rumah dn sebagai nye..

Loading...