Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suamiku Mungkin Tidak Sempurna, Tapi Dia Sangat Sempurna Di Mataku – Che Ta

Memang untung betul Zain Saidin dapat isteri macam Rozita Che Wan, bukan sahaja cantik tetapi ada sisi romantisnya juga.

Advertisement

Baru-baru ini, Che Ta berkongsi fotonya bersama suami tercinta dengan bait-bait yang cukup indah. Memuji betapa Zain seorang lelaki yang cukup sempurna di matanya.

Suamiku mungkin tidak sempurna, tapi dia sangat sempurna di mataku.Cewahhhhh. Tak salah puji laki sendiri, jangan  puji laki org sudah.

Perkongsian Che Ta itu mendapat perhatian netizen yang mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke jannah.

Amboi Che Ta, sekali keluar ayat, memang “cair” habis  Zain. Beruntung dapat pujian daripada isteri.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. bong cit

    July 29, 2019 at 9:28 am

    sukati ko la che ta..ko yg tido sebantal mandi bersama…ko je tau si zain tu cmna…lantak ko la…

  2. bukan cerita sebenar

    July 26, 2019 at 9:54 pm

    Ok lah nek, nampak sgt bukan bahagia hakiki, biasanyelah yg suka post2 tu kan ala2 bahagia disurga, reallitynya mmg x bahagia pon klo ada pun jarang-jarang… kesiannyerrr kau

  3. Anonymous

    July 26, 2019 at 9:27 pm

    Yawn!

  4. Anonymousjugak

    July 26, 2019 at 3:07 pm

    Kak kau jgn takbur kak…nanti kang kang kang…zaman ni banyak pompuan suka 2nd hand…cari pasal

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top