July 26th, 2019

Memang untung betul Zain Saidin dapat isteri macam Rozita Che Wan, bukan sahaja cantik tetapi ada sisi romantisnya juga.

Baru-baru ini, Che Ta berkongsi fotonya bersama suami tercinta dengan bait-bait yang cukup indah. Memuji betapa Zain seorang lelaki yang cukup sempurna di matanya.

Suamiku mungkin tidak sempurna, tapi dia sangat sempurna di mataku.Cewahhhhh. Tak salah puji laki sendiri, jangan  puji laki org sudah.

Perkongsian Che Ta itu mendapat perhatian netizen yang mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke jannah.

Amboi Che Ta, sekali keluar ayat, memang “cair” habis  Zain. Beruntung dapat pujian daripada isteri.


13 responses to “Suamiku Mungkin Tidak Sempurna, Tapi Dia Sangat Sempurna Di Mataku – Che Ta”

  1. bong cit says:

    sukati ko la che ta..ko yg tido sebantal mandi bersama…ko je tau si zain tu cmna…lantak ko la…

  2. bukan cerita sebenar says:

    Ok lah nek, nampak sgt bukan bahagia hakiki, biasanyelah yg suka post2 tu kan ala2 bahagia disurga, reallitynya mmg x bahagia pon klo ada pun jarang-jarang… kesiannyerrr kau

  3. Anonymous says:

    Yawn!

  4. Anonymousjugak says:

    Kak kau jgn takbur kak…nanti kang kang kang…zaman ni banyak pompuan suka 2nd hand…cari pasal

Loading...