Written by Bella | July 26th, 2019

Memang untung betul Zain Saidin dapat isteri macam Rozita Che Wan, bukan sahaja cantik tetapi ada sisi romantisnya juga.

Baru-baru ini, Che Ta berkongsi fotonya bersama suami tercinta dengan bait-bait yang cukup indah. Memuji betapa Zain seorang lelaki yang cukup sempurna di matanya.

Suamiku mungkin tidak sempurna, tapi dia sangat sempurna di mataku.Cewahhhhh. Tak salah puji laki sendiri, jangan  puji laki org sudah.

Perkongsian Che Ta itu mendapat perhatian netizen yang mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia sehingga ke jannah.

Amboi Che Ta, sekali keluar ayat, memang “cair” habis  Zain. Beruntung dapat pujian daripada isteri.

13 responses to Suamiku Mungkin Tidak Sempurna, Tapi Dia Sangat Sempurna Di Mataku – Che Ta

  1. Anonymous says:

    Memang sempurna .” Pucuk Muda”..nasib baik ko ader Duit skit..!! kalau ko Makcik Kantin ko ingat dia nk buat bini…!!!..hmmmm

    18

    0
    • [email protected] Kantin says:

      Hiiii…Akak ialah akak kantin…ade sape2 seru akak ke???…Kebahagiaan tidak kira darjat…Jika kita Redha/Bersyukur…akan timbul dan rasa nikmat sempurna itu…

      24

      0
    • Get real says:

      Apa hina sgt akak kantin. Akak kantin aku bawak mercedes yg harga 1juta tu

      10

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      mak cik kantin pon kalau jambu cute sape yg taknk …tak semesti nye mak cik kantin yg cantek cute jambu nak kena kawin ngan artis tapi tk mustahil..ada laki ke tkde laki ke pompan mesti mau ada duit untok masa depan rumah dn sebagai nye..

      4

      0
  2. tipahhh says:

    so wat che ta?

    2

    2
  3. Anonymous says:

    sbb ada anak si ecah tu, itulah yg memperkuatkan rumhtangga, kalau x ada anak dgn zain tu, fhm2 jelah. Anak che ta yg lelaki tu..anda boleh fikiran jawapan.

    7

    2
  4. Anonymous says:

    Lol kokdiang habih …

    6

    0
  5. katakpuru says:

    Ayat hang yg ckp “mula2 puji laki orang,pastu ngap kat dia ” tu memang Ngata adik sniri ke cheta ka?Ya la adik hang Jaja tu kan pun ngap laki orang jgk kan….

    8

    1
  6. Anonymousjugak says:

    Kak kau jgn takbur kak…nanti kang kang kang…zaman ni banyak pompuan suka 2nd hand…cari pasal

    11

    0
  7. Anonymous says:

    Yawn!

    1

    0
  8. bukan cerita sebenar says:

    Ok lah nek, nampak sgt bukan bahagia hakiki, biasanyelah yg suka post2 tu kan ala2 bahagia disurga, reallitynya mmg x bahagia pon klo ada pun jarang-jarang… kesiannyerrr kau

    3

    0
  9. bong cit says:

    sukati ko la che ta..ko yg tido sebantal mandi bersama…ko je tau si zain tu cmna…lantak ko la…

    1

    0

Leave a Comment

Optional