Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suami Nadia Mustafar Patah Tulang Pipi Kanan, Terseliuh Bahu Kiri Dipukul Di Pusat Hiburan

Suami pelakon Nadia Mustafar yang juga penerbit filem, Hazil Izham Ismail, 38, patah tulang pipi kanan dan terseliuh bahu kiri dibelasah 20 lelaki tidak dikenali yang bersenjatakan botol kaca dan kayu di sebuah pusat hiburan di Jalan Sultan Ismail, pukul 5.30 pagi kelmarin.

Advertisement

Harian Metro melaporkan, kumpulan lelaki itu dipercayai petugas keselamatan premis berkenaan kerana terdapat perselisihan faham dengan Hazil mengenai zon larangan merokok.

Dalam kejadian itu, Hazil berkata dia baru tiba di premis berkenaan untuk menemui empat krew penerbitannya bagi membincangkan urusan penggambaran. Mereka kemudiannya didatangi kumpulan terbabit yang tidak puas hati apabila seorang daripada krew penerbitannya merokok di kawasan larangan sebelum pertengkaran berlaku.

Saya pada mulanya cuba meleraikan mereka dan mengajak mereka berbincang. Namun, seorang daripada lelaki itu memukul belakang saya menggunakan botol manakala rakan-rakannya pula memukul krew saya yang lain.

Lelaki itu sekali lagi menghentak kepala saya menggunakan botol biarpun saya cuba menenangkannya.

Tambahnya, dia tidak tahu motif dipukul sebaliknya menyerahkan kepada polis untuk menyiasat setelah membuat laporan di Balai Polis Dang Wangi.

Hazil dikatakan juga  perlu melakukan pemeriksaan lanjut di kepalanya. Macam-macam ceritanya. Sampai macam tu sekali dipukul kerana rokok, seriau membaca penerangan Hazil. Dia kini dirawat di sebuah hospital pakar di Bangsar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

79 Comments

  1. zidane

    February 29, 2012 at 2:03 am

    wooi bro..nampak sangat ko kaki pub..banyak lagi ler tempat lain yg boleh buat meeting..kantoi

  2. minah

    February 29, 2012 at 1:59 am

    padam muka.. kol 5.30 pagi meeting kat pub..yahuuuu kantoi…alasan paling bodoh yg pernah aku dengar..

  3. sudin

    February 29, 2012 at 1:55 am

    kan da kata merokok bhayakan kesihatan….ish2…1 ag tmpat meting pon g plih tmpat cmtuh…kul 5.30pg lak tuh….ish2…

  4. mael lambong

    February 28, 2012 at 10:16 pm

    punca semua ni adalah HARIAN METRO! selalu sangat dah bukak kisah orang kena pukul tanpa sebab..murid kena pukul ustazah kelantan pasal alasan tak munasabah..budak perempuan kena belasah 14 orang hanya pasal senyum..bodoh punya paper

  5. abe tak jongos

    February 28, 2012 at 6:29 pm

    kena belasah sebab rokok? puiiii!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top