Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suami Lufya Omar Beri Nafkah Anak Hanya RM250 Sebulan?

suami lufya beri nafkah rm250

Kemelut rumah tangga Lufya Omar masih tiada kesudahan lagi. Meskipun dilanda dugaan berat, dia masih lagi kekal tabah dan menjalani kehidupan seperti biasa dan sering berkongsi aktiviti hariannya di media sosial.

suami lufya beri nafkah rm250

Advertisement

Terbaru, foto Lufya sedang membeli barangan keperluan yang dimuat naik di akaun Instagramnya mencuri tumpuan ramai.

Lufya melalui ruangan kapsyen mempersoalkan adakah dengan hanya berbekalkan RM 250 mencukupi untuk membeli barang keperluan anak?

suami lufya omar nafkah anak rm250

Lufya akui agak sukar untuk dia berjimat memandangkan harga barang sekarang mahal.

Advertisement

Timbul persoalan di kalangan netizen adakah suaminya hanya mampu memberi nafkah RM250 untuk keperluan anak mereka sehingga Lufya terpaksa memikirkan pelbagai cara untuk berjimat? Rata-rata netizen bersetuju bahawa jumlah berkenaan terlalu kecil, tidak mencukupi untuk menampung perbelanjaan seharian anak yang sedang membesar.

lufya omarlufya omarlufya omarlufya omarTerdahulu, Lufya akui terkejut dan keliru dengan pendirian suaminya itu yang tidak mahu menceraikannya di Mahkamah Rendah Syariah Subang Bestari pada 18 November lalu, sedangkan sebelum ini Dr Che Hafiz pernah mengeluarkan kenyataan sudah menceraikannya melalui aplikasi WhatsApp.

Sumber Berita : Forum CARI

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

16 Comments

  1. Anonymous

    December 4, 2019 at 10:50 am

    attention seeker…. ramai lagi janda2 kt luar sana struggle bela anak sorang2… yg ko smpi mampus jaja cerita hal laki sambil jinjing beg gucci…

  2. Anonymous

    December 4, 2019 at 10:45 am

    nana 6:21 pm… aku menyampah jenis manusia pangil org bodoh… nasib hidup ko pun belum tentu… yg aku kenal perangai gitu jenis memang bodoh & mulut celupar tinggal pprt

  3. Tina Tenuk

    December 4, 2019 at 9:52 am

    Apa susah? Buat list..suruh hasben beli dan hantar kerumah. Lagi senang….

  4. Siti

    December 4, 2019 at 9:47 am

    Ye la..

  5. Sis-tur-sung-kur-jua

    December 4, 2019 at 9:22 am

    Bkn nak sebelahkan mana2 pihak.. Tp ramai ibu tunggal yg lebih struggle dari ni.. Sy anak 3, x-husb ckp “mampu bg rm300 je sbln”.. Sy hanya mampu berhuhuhu je.. Nak x nak mmg kene lah usaha sndiri.. Nak naik turun mahkamah mrnuntut, nak kene duit jgk.. Lawyer fee bkn murah2.. Biarlah jawab di akhirat sana.. Selagi kudrat mampu, keje je lah beso kan anak2, skolah kan pandai2.. Nak ckp bnyk kat sosmed pon x guna.. Sedangkan tulis, kene keje kuat nak bg anak2 mkn pon x-husb dah marah2.. aibkan die kate nye.. jd, sabo jelah.. Manusia xde otak skarang ni mmg ramai.. Kite, jgn la jd 1 daripadanya.. Sekian..

Loading...
To Top