Suami Komen Gambar Wanita Lain Di Instagram, Pemilik Gambar Diserang Isterinya.

Trending

Suami Komen Gambar Wanita Lain Di Instagram, Pemilik Gambar Diserang Isterinya.

Lumrah manusia memang suka benda yang cantikkan. Siapa yang tak nak tengok perkara-perkara dan orang-orang yang cantik kan?

Advertisement

Pada yang dah berumah tangga, berhati-hatilah pada tingkah laku tu. Tak salah pun nak puji, tapi hati pasangan pun kena lah jaga juga.

Admin simpati pada si cantik manis ni. Tak tahu apa-apa kemudian di’serang’ oleh seorang isteri yang berang kerana suaminya komen kat gambar dia. Tapi, kenapa nak marah gadis ni pulak? Huhuhu..

Hubungan dengan suami kian retak.

Tahulah saya tak secantik awak..

Mana bukti saya layan dia?

Panjang pulak cerita masalah dia.

Pastikan korang yang dah kahwin kalau jadi hal macam ni tanya lah dulu pasangan korang. Selidik betul-betul. Jangan main serang ja. Tak pasal orang yang tak bersalah kena.

Kredit : Aen Syahera

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...