Suami Kaya Raya Tapi Tak Mampu Belikan Kain Cukup Untuk Isteri – Nora Danish Dikecam Terlalu Seksi

Hiburan

Suami Kaya Raya Tapi Tak Mampu Belikan Kain Cukup Untuk Isteri – Nora Danish Dikecam Terlalu Seksi

Tidak dinafikan, pelakon Nora Danish mempunyai bentuk tubuh menawan serta langsing persis anak dara meskipun sudah bergelar ibu kepada dua orang anak. Kejelitaannya memang tidak boleh disangkal lagi dan mampu memukau setiap mata yang memandang.

Advertisement

Berkongsi foto sedang bercuti di Bali bersama suami dan anak-anaknya, foto Nora menggayakan ‘dress’ berwarna biru mengundang kritikan netizen.

Rata-rata netizen berpendapat pakaian Nora itu terlalu seksi dan mengatakan ia tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang ibu. Sepatutnya beri contoh yang baik di hadapan anak-anak.

Bukan kali pertama dikecam mengenai cara pemakaiannya, mungkin Nora tidak terlalu ambil pusing dengan komen netizen. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Nora agar satu hari nanti dia akan berubah tanpa paksaan.

Sumber Berita : Forum CARI

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

24 Comments

  1. BestFlorian

    July 26, 2019 at 1:09 am

    I see you don’t monetize beautifulnara.com, don’t waste your traffic, you
    can earn extra bucks every month with new monetization method.
    This is the best adsense alternative for any type of website (they approve all sites), for more details
    simply search in gooogle: murgrabia’s tools

  2. norak

    July 25, 2019 at 6:07 pm

    Islam Liberal.. laki dia sendiri mengaku diorang amal liberal islamic. aku pon tak pasti , memang islam liberal ni kebal api neraka ke hape?

  3. binasa

    July 25, 2019 at 5:59 pm

    nora ni memang laa freehair.. jaga body nk ckp aper…
    aku ni ramai jer tgk yg acik2 kepam baru beranak sorang dh jd boyot… bertudung tp pakai baju nmpk bentuk…. bontot terjojol.. tudung singkat cth paling kepam mcm lopak tu biasa dh show tetek terjojooollll oiii…

  4. Anonymous

    July 25, 2019 at 4:32 pm

    Diamlah melayu2 bangang

  5. aih

    July 25, 2019 at 3:12 pm

    untung husband dia.. jarang wanita melayu yang dah kawin jaga badan cam dia di atas… sume lepas tangan bila dha kawin.. pastu tulis comment, dia kaya leh la gi slim…. that is a nice leg…

Loading...