Written by Bella | July 25th, 2019

Tidak dinafikan, pelakon Nora Danish mempunyai bentuk tubuh menawan serta langsing persis anak dara meskipun sudah bergelar ibu kepada dua orang anak. Kejelitaannya memang tidak boleh disangkal lagi dan mampu memukau setiap mata yang memandang.

Berkongsi foto sedang bercuti di Bali bersama suami dan anak-anaknya, foto Nora menggayakan ‘dress’ berwarna biru mengundang kritikan netizen.

Rata-rata netizen berpendapat pakaian Nora itu terlalu seksi dan mengatakan ia tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang ibu. Sepatutnya beri contoh yang baik di hadapan anak-anak.

Bukan kali pertama dikecam mengenai cara pemakaiannya, mungkin Nora tidak terlalu ambil pusing dengan komen netizen. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Nora agar satu hari nanti dia akan berubah tanpa paksaan.

Sumber Berita : Forum CARI

24 responses to Suami Kaya Raya Tapi Tak Mampu Belikan Kain Cukup Untuk Isteri – Nora Danish Dikecam Terlalu Seksi

  1. Anonymous says:

    persis anak dara apanyer…dh gelebeh dh ..

    4

    4
  2. Anonymous says:

    anak2 lelaki dh makin remaja, pleaselah, pakailah jeans & t’shirt, sopan sikit dri mcm ni..

    10

    1
  3. kelantit says:

    esok esok dia tunjuk puki lah tu

    2

    7
  4. Anonymous says:

    “Fenomena anak Indonesia amat Membimbangakan”

    KUALA LUMPUR – Malaysia mungkin menghadapi fenomena ‘Rohingya kedua’ berikutan puluhan ribu anak-anak Indonesia yang dilahirkan di negara ini tidak mempunyai dokumen yang sah.

    Duta Besar Indonesia ke Malaysia, Rusdi Kirana yang mendedahkan kebimbangan itu berkata, lebih menyedihkan anak-anak itu tidak dapat ke sekolah kerana tiada dokumen pengenalan diri yang membolehkan mereka diterima untuk mendapatkan pendidikan formal.

    Selain Sabah dan Sarawak, pihaknya mendapati bilangan anak-anak Indonesia yang dilahirkan tanpa dokumen yang sah adalah tinggi di Semenanjung Malaysia.

    “Ya, ramai sekali. Jumlahnya boleh jadi puluhan ribu. Ada anak-anak warga Indonesia yang lahir tanpa sijil kelahiran tidak boleh sekolah. Itu yang kita kasihan. Mereka tidak boleh baca dan menulis,” katanya.

    Beliau berkata, Kedutaan Besar Indonesia berharap kerajaan Malaysia membenarkan pembinaan Community Learning Centre (CLC) di Semenanjung Malaysia.

    Sebelum ini, katanya, beberapa CLC dibenarkan dibina di Sabah dan Sarawak.

    “Kalau di Sabah dan Sarawak, mereka berikan kesempatan kepada kami (pemerintah Indonesia) untuk bina sekolah CLC. Sayangnya, di Semenanjung belum boleh lagi.

    “Kita harapkan kerajaan Malaysia beri keizinan untuk bina sekolah itu di Semenanjung,” katanya pada majlis sesi ramah mesra bersama media Malaysia di Kedutaan Besar Indonesia di sini semalam.
    Artikel Penuh : https://www.sinarharian.com.my/article/39743/BERITA/Nasional/Fenomena-anak-anak-Indonesia-tanpa-dokumen-di-Malaysia
    © 2018 Hakcipta Terpelihara Kumpulan Karangkraf

    1

    0
  5. Anonymous says:

    Fenomena anak2 Indoesia Tanpa Dokumen di Malaysia Amat membimbangkan

    ..page 2/2 ..sambungan info dri cerita di atas,

    Turut hadir, Ketua Pengarang Kumpulan Sinar Harian, Datuk Baharom Mahusin.

    Ketika ini, terdapat tiga juta rakyat Indonesia berada di Malaysia bagi memenuhi keperluan tenaga kerja pelbagai sektor ekonomi.

    Bagaimanapun, jumlah pendatang asing tanpa izin (PATI) warga Indonesia tidak dapat ditentukan berikutan tiada statistik jelas berkenaan warga asing itu.

    Menyentuh mengenai pembinaan CLC di Semenanjung nanti, Rusdi berkata, semua perbelanjaan pembinaannya ditanggung oleh pemerintah Indonesia.

    “Biayanya oleh pemerintah kita. Ini termasuk semua kelengkapan mengajar, kurikulum, buku-bukunya dan gurunya juga dari Indonesia.

    “Kita minta syor daripada mereka yang tinggal di ladang mencadangkan tapak CLC. Yang lain semua kita urus,” katanya sambil menjelaskan konsep CLC tidak memerlukan keluasan tanah yang besar. Keluasannya seperti dua bilik sahaja,” katanya.

    Beliau menjelaskan, pembinaan CLC selain membantu memberikan pendidikan kepada anak-anak Indonesia, ia juga dapat melonjakkan semangat bekerja ibu bapa mereka.

    CLC mula dibina di Sabah dan Sarawak sejak 2006. Sehingga kini, ratusan CLC telah didirikan di negeri-negeri berkenaan.

    0

    0
  6. Lavender says:

    Maaf ye saya tegur Nora atau semua pmpn yg pakai lash extension. Solat x sah tau.. sayang ibadat sia2 .. nak lebih penceraha boleh refer dgn prof muhaya. Kecantikan dunia hanya seketika.. jgn sebab nk pujian dunia smpi akhirat kita abaikan..

    13

    0
  7. faraj says:

    Kaya..??? jp kompius jp…kalau bekas22 BN (Dacing Biru)…kaya lagi ker sekarang..!!! Tanya jerrrr

    6

    0
  8. Anonymous says:

    dulu je laki kaya..skrg dh kayap..tgk laa pkai baju pun dari apron dapur kat rumah…apron murah kat DIY lps tu otter je…hahahaha..

    9

    0
  9. Anonymous says:

    apa motif masa bergambar tu naikkn kaki menjengket..

    0

    0
  10. not ND fan says:

    eleh…ade je pompuan2 bini org yg bukan artis n selebriti pki baju tak cukup kain tonggek sana sini, tu korg tak kecoh pon? tu korg tak kesian dgn laki dia plak? biarlah dia…. bukan korg yg tanggung dosa dia pon…ntah2 bini korg lg pki seluar jeans ketat nmpk tundun, tudung pendek nmpk dada melayut2 n punggung lebar goyang2 disebalik baju2 baby shirt pendek yg betina2 kelantan suke pki tu…hampehhh

    4

    1
    • Anonymous says:

      eh..ade je org kecam..mne ko tau…sbb org2 yang ko ckp tu bkn artis so xde la masuk dlm blog nara ni…adudududu btl laa..jgn laaa tunjuk sgt pembaris tu…aku penah je tegur sorg instafamouse ni..xde laa femes mne pun tp dia blok aku…lantak laa..hahahaha…

      3

      0
  11. aih says:

    untung husband dia.. jarang wanita melayu yang dah kawin jaga badan cam dia di atas… sume lepas tangan bila dha kawin.. pastu tulis comment, dia kaya leh la gi slim…. that is a nice leg…

    3

    0
  12. Anonymous says:

    Diamlah melayu2 bangang

    0

    0
  13. binasa says:

    nora ni memang laa freehair.. jaga body nk ckp aper…
    aku ni ramai jer tgk yg acik2 kepam baru beranak sorang dh jd boyot… bertudung tp pakai baju nmpk bentuk…. bontot terjojol.. tudung singkat cth paling kepam mcm lopak tu biasa dh show tetek terjojooollll oiii…

    0

    2
  14. norak says:

    Islam Liberal.. laki dia sendiri mengaku diorang amal liberal islamic. aku pon tak pasti , memang islam liberal ni kebal api neraka ke hape?

    2

    0
  15. BestFlorian says:

    I see you don’t monetize beautifulnara.com, don’t waste your traffic, you
    can earn extra bucks every month with new monetization method.
    This is the best adsense alternative for any type of website (they approve all sites), for more details
    simply search in gooogle: murgrabia’s tools

    0

    0
  16. Anonymous says:

    takpayah nk sibuk la hal orang.. hal aurat orang.. kita jaga hal kita jela.. doa je yg baik baik utk saudara islam kita.. dah doa kira lepas dah tanggungjawab kita sebagai menegur.. selebihnya bia la suami dia uruskan.. dosa pun suami dia tanggung.. tapi nak tanya, korang yang duk kecam ni, aurat isteri, family, saudara mara korang cukup terjaga ke?

    1

    1
  17. Anonymous says:

    gmbr dh edit nmpakla kaki tu panjang & cntik..anak2 pun nmpk tinggi..padehal dia ni rendah je..betis pun xder la cantik cmtu…tp nora mmg comel…

    1

    0

Leave a Comment

Optional