Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Suami Kaya Raya Tapi Tak Mampu Belikan Kain Cukup Untuk Isteri – Nora Danish Dikecam Terlalu Seksi

Tidak dinafikan, pelakon Nora Danish mempunyai bentuk tubuh menawan serta langsing persis anak dara meskipun sudah bergelar ibu kepada dua orang anak. Kejelitaannya memang tidak boleh disangkal lagi dan mampu memukau setiap mata yang memandang.

Advertisement

Berkongsi foto sedang bercuti di Bali bersama suami dan anak-anaknya, foto Nora menggayakan ‘dress’ berwarna biru mengundang kritikan netizen.

Rata-rata netizen berpendapat pakaian Nora itu terlalu seksi dan mengatakan ia tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang ibu. Sepatutnya beri contoh yang baik di hadapan anak-anak.

Bukan kali pertama dikecam mengenai cara pemakaiannya, mungkin Nora tidak terlalu ambil pusing dengan komen netizen. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Nora agar satu hari nanti dia akan berubah tanpa paksaan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. Anonymous

    July 26, 2019 at 12:17 pm

    gmbr dh edit nmpakla kaki tu panjang & cntik..anak2 pun nmpk tinggi..padehal dia ni rendah je..betis pun xder la cantik cmtu…tp nora mmg comel…

  2. Anonymous

    July 26, 2019 at 8:04 am

    takpayah nk sibuk la hal orang.. hal aurat orang.. kita jaga hal kita jela.. doa je yg baik baik utk saudara islam kita.. dah doa kira lepas dah tanggungjawab kita sebagai menegur.. selebihnya bia la suami dia uruskan.. dosa pun suami dia tanggung.. tapi nak tanya, korang yang duk kecam ni, aurat isteri, family, saudara mara korang cukup terjaga ke?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama