July 25th, 2019

Tidak dinafikan, pelakon Nora Danish mempunyai bentuk tubuh menawan serta langsing persis anak dara meskipun sudah bergelar ibu kepada dua orang anak. Kejelitaannya memang tidak boleh disangkal lagi dan mampu memukau setiap mata yang memandang.

Berkongsi foto sedang bercuti di Bali bersama suami dan anak-anaknya, foto Nora menggayakan ‘dress’ berwarna biru mengundang kritikan netizen.

Rata-rata netizen berpendapat pakaian Nora itu terlalu seksi dan mengatakan ia tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang ibu. Sepatutnya beri contoh yang baik di hadapan anak-anak.

Bukan kali pertama dikecam mengenai cara pemakaiannya, mungkin Nora tidak terlalu ambil pusing dengan komen netizen. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Nora agar satu hari nanti dia akan berubah tanpa paksaan.

Sumber Berita : Forum CARI


24 responses to “Suami Kaya Raya Tapi Tak Mampu Belikan Kain Cukup Untuk Isteri – Nora Danish Dikecam Terlalu Seksi”

  1. Anonymous says:

    gmbr dh edit nmpakla kaki tu panjang & cntik..anak2 pun nmpk tinggi..padehal dia ni rendah je..betis pun xder la cantik cmtu…tp nora mmg comel…

  2. Anonymous says:

    takpayah nk sibuk la hal orang.. hal aurat orang.. kita jaga hal kita jela.. doa je yg baik baik utk saudara islam kita.. dah doa kira lepas dah tanggungjawab kita sebagai menegur.. selebihnya bia la suami dia uruskan.. dosa pun suami dia tanggung.. tapi nak tanya, korang yang duk kecam ni, aurat isteri, family, saudara mara korang cukup terjaga ke?

Loading...