“Study Bro Maksud ‘Dibebaskan Dengan Jamin Polis’, Jangan Ikut Bebal Netizen Malaysia” – Beto Kusyairi Berang Digelar ‘Bebal’

Hiburan

“Study Bro Maksud ‘Dibebaskan Dengan Jamin Polis’, Jangan Ikut Bebal Netizen Malaysia” – Beto Kusyairi Berang Digelar ‘Bebal’

Pelawak Achey ada memuat naik hantaran perkongsiaan tangkap layar laporan insiden menimpa kayak atlet negara, Siti Nurul Masyitah Elias di kilometer 3.5 Lebuhraya Penyuraian Trafik Timur (EDL).

Sedih dengan kejadian tersebut, aktor terkenal, Beto Kusyairy meninggalkan komen simpati terhadap atlet tersebut.

Advertisement

Bagaimanapun, seorang individu ini berasa kurang senang dengan komen pelakon terbabit, lalu menggelar Beto sebagai pelakon yang memalukan serta bebal.

Yang si Beto ni pun bebal dan memalukan. Study dulu apa maksud ‘dibebaskan dengan jaminan polis’ then baru komen. Jangan ikut sama kebebalan netizen-netizen Malaysia.

Berang dengan kata-kata individu itu, Beto tidak mendiamkan diri dan memaklumkan dia tidaklah cetek ilmu pengetahuan mengenai sistem perundangan di Malaysia seperti yang didakwa.

beto
4 months ago

"Syukur Mak Mentua Saya Tak Kolot Macam Ni" - Beto Kusyairi Bidas Kenyataan Individu Sakit Hati Masih Belum Ada Anak Dengan Isteri

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...