October 6th, 2012

Tidak pasti sama ada anda masih ingat dengan Stephanie Liah, model Malaysia dari Sarawak yang telah memeluk agama Islam dan berkahwin dengan seorang lelaki beragama Islam bernama Remy Rizal. Dari perkahwinan tersebut, mereka mempunyai anak bernama Ryan Raffael. Stephanie memang tak begitu terkenal di Malaysia, tetapi namanya agak terkenal juga di luar negara.
Photobucket
Berita yang baru kami terima dari seorang pembaca BeautifulNara.com bernama Razu ialah Stephanie sudah bercerai dengan suaminya itu dan kini menjalin hubungan cinta dengan seorang model Iran bernama Ardavan. Khabarnya mereka bercerai sekitar sebelum Aidilfitri lepas. Memang pantas sekali Stephanie dapat menjalinkan hubungan cinta dengan model kacak ini. Khabarnya juga bekas suami Stephanie juga sudah ada girlfriend baru, seorang gadis Sarawak.

Sebelum ini seorang pembaca kami pernah menghantar entri meluah perasaan tentang Stephanie yang masih minum arak sungguhpun sudah memeluk agama Islam. Ada yang menegur perbuatan Stephanie ini di Facebook, tetapi khabarnya Stephanie memarahi peminat itu dan mengugut akan block peminat yang menegur tersebut.

Apa pun, kedua-dua Stephanie dan Ardavan merupakan model dan Ardavan juga merupakan model dari Iran dan beragama Islam. Kedua-duanya pernah bergandingan untuk menjayakan sesi fotografi berjudul ‘SEXUALITE’ yang dipotretkan oleh Apat Photography. Untuk norma masyarakat Malaysia, siri gambar ini boleh dikatakan over tapi untuk masyarakat luar negara, mungkin ia hanya gambar yang biasa-biasa saja. Set gambar tersebut boleh anda lihat dengan membaca entri ini sepenuhnya. Walau bagaimanapun, kami memberikan amaran terlebih dahulu yang ia menampilkan aksi-aksi tidak selari dengan norma masyarakat Malaysia.


485 responses to “Stephanie Liah Sudah Bercerai? Bercinta Dengan Model Iran”

  1. mak jemah says:

    aku rasa la, Ryan dalam hak jagaan Remy…
    Si Steph tu jek yang suka up story..
    Kononnya menang dalam kes hak penjagaan anak la….ape la….gebang lebih je tu!
    Dia kan sentiasa nak lebih baik..lebih bagus…serba serbi lebih dari semua orang!
    So citer hal cerai berai and anak pun of cos la dia yang nak lebih dari duda dia tu!
    Hakikatnya……..nan hadooooooo!!!!!!

    • fazura says:

      syukurlah kalau bapak dia yang jaga harap2 remy pun terbuka lah hati dia kawan dan kawin lagi baru dengan pompuan yang asal serba serbi baik2 belaka.dapat membimbing ryan yang comel loteh tu.kesian tu budak. masa mcm ginilah nak rasa kasih sayang dari mak bapak..itu lah bak kata orang “duit banyak melimpah ruah pun tak guna kalau kita tak bersyukur dgn rezeki Allah kasi kat kita” Dia ambik nikmat tu balik secara perlahan2 dari lain segi misalnya kebahagian…Allauhualam…nasihat ni i tujukan buat diri sendiri jugak..sentiasalahbersyukur dgn nikmat yg tuhan beri..jangan ingat nak joli dan
      RIAK dan TAKBUR dgn harta dunia yg ada…..

  2. Anonymous says:

    Si Stephanie Liah tu memang dah teruk sot sot dia tu, masih isteri Remy pun teruk perangai , berkawan dgn Model Ardavan tu pun Stephanie ni buruk perangai, tgklah skrg perangai mcm perempuan apa, dia kan tak keje tu, apa dia buat untuk hidup dia, tidur kat hotel2 apa kerja dia buat tu? Tak malu betul, baik kau jaga anak kau si Rayan tu lagi baik, dari kau jadi perempuan tak tentu arah mcm perempuan apa je kau tu! Malulah sikit, tak ada malu ke kau ni?

Loading...