March 27th, 2019

Fesyen pelakon Rozita Che Wan selalunya memang ‘up to date’ dan unik. Sesiapa kalau lihat memang terpegun sehingga ada yang menganggap beliau sebagai ikon fesyen. Pendek kata, apa sahaja yang beliau pakai pasti nampak cantik.

Namun, menerusi foto terbaru Che Ta di Instagram, beliau yang menggayakan skirt berwarna hijau telah mendapat perhatian ramai.

Siapa sangka, skirt yang dipakai Che Ta dijadikan bahan lawak dimana rata-rata netizen berkata sekali pandang sudah nampak seperti sayur ataupun daun pisang.

Sekali-sekala netizen bergurau apa salahnya kan Che Ta? Apa-apa pun, beliau masih kekal anggun dan cantik.


51 responses to “Skirt Che Ta Jadi Bahan Lawak Netizen, Disamakan Dengan Sayur”

  1. Anonymous says:

    mcm izreen jering nmpk dri jauh!

  2. puakatebingbiru says:

    pasaipa dia nampak kuruih keringgg teruk sgt…lagi teruk dok nampak tua..opsss..ka nnti nk keluar produk slimming pulak? xtau pulak kata ni imej “patuh syariah” tu…dasat no

  3. Noname says:

    Erra fazira and fazura juga la yg sentiasa sedap mata memandang wlu umur pn x muda…less is more…tutur kata pn beralas wlu speaking berhabuk…

  4. Anonymous says:

    Ada sos thousand island? Nak makan lettuce la.

  5. dia kurus sgt… nampak tua dah,,,, simple tu lagi cantik… xpkai dah yg merelip2

Loading...