Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Skirt Che Ta Jadi Bahan Lawak Netizen, Disamakan Dengan Sayur

Fesyen pelakon Rozita Che Wan selalunya memang ‘up to date’ dan unik. Sesiapa kalau lihat memang terpegun sehingga ada yang menganggap beliau sebagai ikon fesyen. Pendek kata, apa sahaja yang beliau pakai pasti nampak cantik.

Namun, menerusi foto terbaru Che Ta di Instagram, beliau yang menggayakan skirt berwarna hijau telah mendapat perhatian ramai.

Advertisement

Siapa sangka, skirt yang dipakai Che Ta dijadikan bahan lawak dimana rata-rata netizen berkata sekali pandang sudah nampak seperti sayur ataupun daun pisang.

Sekali-sekala netizen bergurau apa salahnya kan Che Ta? Apa-apa pun, beliau masih kekal anggun dan cantik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

51 Comments

  1. Anonymous

    March 27, 2019 at 11:13 pm

    mcm izreen jering nmpk dri jauh!

  2. puakatebingbiru

    March 27, 2019 at 7:23 pm

    pasaipa dia nampak kuruih keringgg teruk sgt…lagi teruk dok nampak tua..opsss..ka nnti nk keluar produk slimming pulak? xtau pulak kata ni imej “patuh syariah” tu…dasat no

  3. Noname

    March 27, 2019 at 5:23 pm

    Erra fazira and fazura juga la yg sentiasa sedap mata memandang wlu umur pn x muda…less is more…tutur kata pn beralas wlu speaking berhabuk…

  4. Anonymous

    March 27, 2019 at 5:12 pm

    Ada sos thousand island? Nak makan lettuce la.

  5. [email protected]

    March 27, 2019 at 4:44 pm

    dia kurus sgt… nampak tua dah,,,, simple tu lagi cantik… xpkai dah yg merelip2

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top