Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Siti Sarah Sudah Tidak Tahan Hidung Dihina

siti sarah

Negara sudah semakin maju dan kita bakal memasuki tahun 2020, namun isu ‘body shaming’ di Malaysia semakin menjadi-jadi. Lawak tentang bentuk fizikal seseorang ataupun termasuk sebagai salah satu kategori buli.

siti sarah

Advertisement

Baru-baru ini, penyanyi Siti Sarah meluahkan rasa kecewa apabila bentuk fizikal hidungnya terus menjadi bahan kutukan netizen. Sarah berkata sudah lebih 30 tahun dia menjadi mangsa buli dan menganggung penderitaan itu.

“Nak saya tukar hidung ke baru tak hina saya?”

siti sarah tidak tahan hidung dihina

siti sarah tidak tahan hidung dihinaSarah menerusi akaun Instagramnya turut memuat naik ‘screenshot’ komen seorang netizen yang mempersendakan hidungnya. Sedih dengan segala kutukan, Sarah turut mengatakan adakah dia perlu mengubah ciptaan Allah SWT baru orang akan berhenti menghinanya.

Budaya ‘body shaming’ ini sepatutnya tidak wujud. Orang yang dipersendakan itu boleh menghadapi kemurungan yang melampau dan akhirnya boleh membawa kepada bunuh diri. Jadi, fikirlah terlebih dahulu sebelum berkat-kata, janganlah sehingga mengguris hati seseorang.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

17 Comments

  1. Anonymous

    January 1, 2020 at 12:30 am

    Apelah dah tu ciptaan Allah.. Bagi aku comel je sarah

  2. Anonymous

    December 31, 2019 at 10:43 am

    Woi bodoh! Dia ada perasaan juga lah! Macam ni lah orang islam! Nak nasihat gunakan nama tuhan tapi masih kutuk juga! Bodoh

Loading...
To Top